|
|
|
|---|---|
|
Ryckig gång genom hela registret och svårstartad när den är kall! Någon som vet? Hjälp... [AsT] | |
|
ingen som har nån ide? [AsT] |
|
|
kan vara bränsletryckregulatorn som inte håller tillräckligt med bensin kvar till spridarna = för lågt tryck eller bränslefiltret som behöver bytas eller tändstiften är slut eller fukt i fördelarlocket eller trasig rotor eller ? ta en sak i taget helgonet |
|
|
Kan väl va nåt med nå vakum-prylar å göra oxå? Ingen aning om vad jag pratar om egentligen. Det var meken som sa att han fixat nåt med vakum te min kärra när den gick risigt. Nån annan får utveckla vidare.... mvh |
|
|
Har haft samma fel på min 525. Programerade om data boxen i hopp om att det skulle bli bättre men icke. Av en ren händelse så köpte jag lite startgas o sprayade vid insugspackningen mellan insuget och toppen. Då gick bilen upp i var. Felet var hittat. Åkte till BMW o köpte nya packningar á 86:- Sen var dett bara att skruva. När det va klart gick den helt otroligt bra. Aldrig gått så bra. Så prova med startgas. |
|
| Får testa mig fram. Har hört att lambasonden kan spöka låter de bekant? Tack för svaren iaf! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.