|
|
|
|---|---|
|
Ville bara höra efter om ni andra som äger en M coupe är lika nöjda med den som jag. Tycker det är en helt fantastisk bil. | |
|
Det förstår jag att du tycker... ;-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Skulle vara kul att höra lite mer om din bil, Z3c 4 ever. Visst har coupen sköna former. Är den ESS trimmad? |
|
|
Yes. Jag ska ta mig tid och updatera profilen i galleriet snart. man är lite lat :-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Självklart är jag nöjd med min bil, ordet nöjd räcker inte för att beskriva vad jag tycker om min bil, den är helt underbar. Visst finns det vissa skönhetsfläckar och vissa kvalitetsmissar men så fort man vrider om nyckeln och kör iväg så glömmer man allt sånt. Nu lider jag dock av samma sjukdom som många nadra på detta forum, "mycket vill ha mer". Jag har knappt hunnit vänja mig med bilen och funderar redan på modifieringar. nya fälgar och däck kom dagen efter bilen, nu är det trim och ev. styling som hägrar. Men för att svara på din fråga, visst är jag nöjd. Skönast är ändå när man får vrida ur motorn ordentligt, ljudet och draget.....det är bara för underbart. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Det ÄR en superbil. Man får nog leta efter en råare bil att köra. Ljudet. Känslan att dra ur den o höra just ljuuuudet...... Hmm, nu har man ju inte fått köra den på drygt ett halvår, lär nog dröja ett tag till. Fick hem "respiratorn" idag, har dreglat hela kvällen i garaget. Men det är mycket jobb kvar, fast jag garanterar att det blir SUPERfinish på allt..... Mvh Kimpa. |
|
|
Tjena Kimpa Jag är så sugen på att kika på bilen, har du något datum för en premiärtur än? Vill du så ställer jag upp som jämförsbil så du kan se vad vitaminkuren har gett. Finishen är ju grymm på din bil, det är så man skäms för sin bil trots att jag tvättar med tanborte under huven. Om din bil sen går bra är det möjligt att du har ett nytt jobb runt hörnet, jag vill inte vara den enda utan resperator (om det fungerar!). /Richatrd By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Bilen är klockren! :P Ang. respiratorn ska det bli intressant att höra hur det går! /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.