|
|
|
|---|---|
|
Men jag har kommit på det hela... andvänd Länk så funkar det utmärkt.... Till Power Crew: Varför är det på detta viset för? | |
| testa att rensa cookies, det hjälpte mig när den knasade förra veckan för mig. | |
| Har upplevt samma sak för några dagar sen. Undrar om det gjorts några ändringar på servern, för jag har aldrig råkat ut för det förut... Tommie?? :) | |
|
Nu då? Mycket skumt. Jag har inte lyckats få fram felet själv. Här funkar allt. Inget fel vad jag kan se. Vad är den exakta versionen på era browsers? Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Jag har inte heller upplevt något fel under den gångna veckan. Bobby |
|
|
Jag har aldrig några problem. Men som sagt: rensa cookies/temporära filer. Det finns säkert många här som surfar i flera månader utan att göra det. Min dator blir då grymt seg om man inte rensar temporära filer lite då och då. För dom som inte vet hur man gör: Gå in på Värktyg-Internetalternativ (Tools- Internet Options). Där finns knapparna.... Ett annat alternativ är att högerklicka på c: (eller vad man har) i utforskaren och välja egenskaper. Sedan väljer man diskrensning och bockar för temporära internet filer. Min bil: Länk |
|
|
Värktyg... Det är verktyg som har ont det. Min bil: Länk |
|
|
Svor själv rätt länge innan jag testade att "rensa cookies" för några dagar sedan. Efter det funkade allt bra igen! :o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tommie - Har hänt mig både med IE6.0 och IE5.5. Funkar dock ALLTID i NS. Och som sagt - rensning av cookies fixar det. Nu har du nåt att bita i, tror jag. :D | |
|
Sidan fungerar utmärkt i Safari. Med IE är det cookierensning med jämna mellanrum som gäller... Dock är sidan fortfarande helt reklamfri i min burk (mac). /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Har också upptäckt syndromet. Rensa cookies råder bot, men så ska det väl inte vara? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Har funkat alldeles utmärkt fram till förra veckan med IE 5.0. då det låste sig, kom in på hela bmwpower förutom forumet. Rensade cookies och då gick det igen ända tills igår. Tvärstopp denna gång, kom inte alls in på sidan så det blev till att rensa igen och nu gick det. Varför är det så?? mvh Mackan |
|
|
hade samma problem förra veckan med bmwpower! Ingen annan som får ÅÖÄ ersatta med asiatiska tecken i bland, dyker upp för mig typ en eller två gånger i månaden och BARA på bmwpower.. ALDRIG någon annanstans www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Vilka problem ni har :) Rensar aldrig mina cookies och har aldrig problem med att komma in här eller någon annanstans. Använder IE6.0 med nästa alla uppdateringar som finns att hämta hos microsoft Bobby |
|
|
Johan B , leder du "inläggsligan" med dina 4135 inlägg? Jösses, jag har en bit kvar:=) Ps! Har du många mil på bilen också:=) |
|
|
Har för mig att hasso har över 5000. Rätta mig om jag har fel Bobby |
|
| Samma fel som PC doktorn ibland ( fast PC??? nja iMac skall det vara..) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.