|
|
|
|---|---|
| får inte ned cabben på min 325-93 så jag tänkte kolla om det är ngn som haft samma problem. alternativen är väl styrboxen, knappen el servomotorn men kruxet är ju om man köper elprylar så får man inte lämna tillbaks dom. och man vill ju inte köpa alla grejor. så är det ngn som har ngn ide var man bör börja felsökningen samt om det går och mäta upp felet? | |
|
prova att söka inlägg, detta problem har tagits upp förut.... Länk |
|
|
Jag har själv en 325 cab 93:a har inte haft det problemet men när jag köpte bilen berättade dne förre ägaren att ibland vill inte cabben gå ner. Detta kan bero på att de två magneterna som sitter i motorn till cabben (vänster sida bagageluckan) har trillat ner. Jag har ju tyvärr inte sett hur det ser ut när de trillat ned , men det ska tydligen märkas rätt snabbt. Det enda man skulle göra då var att putta upp magneten igen så den kommer i läge. Motorn ska tydligen fungera då igen. Men som sagt har inte testat själv tyvärr. för övrigt, jävligt snygg cabbe farah, ska snart lägga up bilder på min egen så fort jag fått fram några bra (vill ju ha solbilder). mvh |
|
|
båda motorerna är återställda (magnet enl inlägg) givaren till bagageluckan är ok! däremot har de varit snack om ngn hängsäkring vid servomotorerna och ngn sådan finner inte jag.är det någon som har ngn ide? verkar precis som de inte finns spänning fram dvs helt dött när man trycker på knappen! (har hel autocab) och kärvar gör den inte för har kört den manuellt johan |
|
| kom igen nu då! | |
| Har samma problem med min... fast min har fastnat nere... Vet inte vad jag skall göra..... Hjälp!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.