AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
993

Z4 i Härnösand?!

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Har sett en röd Z4 här i lilla Härnösand som rullat här nu i 4 dagar. Det är samma Z4 som testats på bmwpower.nu !!
Jag fattar inte vad den gör här i lilla Härnösand (Finns inte ens BMW ÅF eller verkstad här). Någon här som vet något om den vad den gör här? BMW Sverige AB äger den iaf.
Har sett den på natten också! (nu rullade den förbi här utanför fönstret igen)

///M-POWER to the people!

Länk
Tjensebil med semestrande anställd?

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Ingen dålig semesterbil det inte!!
Fick ju kalla kårar i kroppen (helt allvarligt) då jag såg den brummade uppför Tullportsgatan imorse! :)

/D
Jag har också sett den.
Såg den i förrgår morse bakom Porche Boxtern.
Ja, jag såg den också förra året, på Crusingen när ja åkte jänkare..

Rullar den fortfarande där upp??

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Nä den såg jag bara här en sväng i Maj förra året. Han semestrade väl som det står i andra inlägget.
Z4 Maria (tidigare Z3 Maria) i Jönköping äger numera den bilen.

/Masten

Bilarna: Länk

Jag har CABstinens!
ja det var vell så :-/

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Den är riktigt snygg!! *ha begär*
Grattis Maria till köpet :)
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Tack foppa :-)
Han är otroligt snygg min pärla .. idag t.ex ropade flera stycken "vilken snygg bil du har !" och en hel del BMW entusiaster blinkar och visar tummen upp":-)) Gissa om jag är stolt !

Han ska lackskyddsbehandlas om tre veckor och då lär han nog bli ännu läckrare. :-)

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Maria: Är det en han?? :)
Jag tycker det ser mera ut som en hona :))

Och med tanke på lackkonserveringen du ska göra är det nog en hona ;) ...man vårdar kvinnorna ömt.
Min bil är ju min nuvarande flickvän. Har precis köpt kjolar till henne..dock i plast.

Förstår att du får beröm för bilen!

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Hihi, det är en "han" och dom ska oxå vårdas ömt . Jag ska beställa vindskydd åt honom i morgon sedan ska han få beiga sufflettkåpor oxå . Då lär han nog bli nöjd ... ett tag iaf. :-)

Ja, får passa på att grattulera jag med :D
Den var riktigt fin vill jag minnas :-)

//Svebba
- Jag är schnell !
Maria: Var det din "gamla" Z3 som syntes lite kort i Bosse Bildoktorn häromdagen? Den var åtminstone väääldigt lik :)

/Masten

Jag har CABstinens!
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
ThaMaztr, vilken av Z:orna menar du ? 3,0:an står ju på BMW Solna så den kan det ju inte ha varit ... kommer programmet i repris ? Den måste jag se ...

Det var 3.0:an jag trodde det var ja. Tänkte att just det inslaget nog inte var helt färskt, och dessutom görs ju programmet i Jönköping (om jag förstått det hela rätt) så det verkade ju inte osannolikt att det var din bil. Programmet går i repris på lördag (13/3) kl. 15.25. Z3:an skymtar lite kort när de kör in i en bilverkstad.

/Masten

Jag har CABstinens!
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
ThaMaztr, jag ska kika på reprisen på lördag :-) men det måste ha varit en annan Z3:a som var lik min ...

Maria, hur vet du att dem "blinkar och visar tummen upp" åt bilen och inte åt snygga brunneten som kör den *asg*** :-)

p.s såg nu bilderna i galleriet. Mycket stilligt! Vad är det för klistemärke du har på framrutan? är det original?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Z3c 4 ever, hihi :-)) klart dom hejjar när dom ser en fin Z4á ... den karaktäristiskt omisskännliga designen som inte liknar någon annan, lämnar nog ingen oberörd. En vacker Z4:a ger ett så starkt intryck att man nästan tappar andan, så tilldragande är denna kraftfulla sportiga modell. Den är helt enkelt oförglömlig. :-)

Jag beställde BMW Power dekalen på framrutan från Länk

Maria: Nu har ditt "ex" fått en ny ägare! :)

/Masten

Jag har CABstinens!
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
ThaMaztr, jag vet :-) Henrik Å ringde mig i torsdags och berättade det . Jag har fått bekräftat att mitt "ex" kommer att hamna i goda händer, vilket gör mig lugn. Grattis och lycka till säger jag till den nya ägaren. :-)

Mvh
Maria

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.