|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver få någon kunnig att titta på min automatlåda som sitter på min 525iA Touring -95.. Den har ett dovt metalliskt knackande som är vervtalsberoende och det låter inte trevligt.. i övrigt så fungerar lådan perfekt.. Så om nån vet nån bra verkstad eller duktig bilmeck så blir jag glad. // Zajber | |
|
Vet inte om Bil & Motorteknik i Huddinge fixar sånt. Ring å fråga. Larsson Bil o. Motorteknik Björkholmsv. 21 14146 HUDDINGE 08-711 06 87 |
|
|
Nja dom var inte så hemma på a-lådor.. eller ville inte grejja med dom.. Men jag fick ett tips iaf till en som håller på med a-lådor.. Ekensbergs Bilservice AB Vackra v. 16, 172 40 SUNDBYBERG Verkstad 08-28 14 00 Reservdelar 08-28 07 01 Fax 08-28 40 12 Om nån annan behöver menar jag.. Thx.. Dredd // Zajber |
|
|
Ekensbergs Bilservice kan jag verkligen rekomendera!! (Känner förra ägaren) Dom sysslar (eller sysslade) bara med a-lådor, så dom har stenkoll. Trodde du ville ha en firma på södra sidan? /Jesper |
|
|
Jo helst men om man kommer över nån som verkligen vet vad dom snackar om så är det ju inget hinder att det ligger lite norr... Jag blir glad bara jag får hjälp.. och att jag inte blir bankrutt... // Zajber |
|
|
Dock norr om stan men väl värda att slå en signal: Automatlådsjouren, MÄRSTA TEL 08-591 281 70 Mer info: Länk Mvh Rickard |
|
|
Man får tacka.. hoppas nått av er tips kan hjälpa mig.. Jag meddelar senare hur det gick... Thx... // Zajber |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.