|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ja har en 320ik-88 å den e rätt törstig men dö kör man väl int så snällt heller...iom att den e ju ingen 325:a så får man ju nästan köra me fullgas när man ska komma iväg...men å andra sidan går den rätt BRA för en 320 har provat en orginal å då känndes min mycke piggare...va ja vet så e de sport filter å ansa avgas.. sen har ja typ 2-4 min te jobbet å ja tar bilen så de kostar nog en del bensin de me!! SKa köpa en cykel min förra blev stulen!! =( Min kostar ca 4500 helförsäkrad på morsan ca 465 i månaden...men då har ja stilleståndersättning så om ja krockar typ så för ja 100 spänn om dan så länge bilen e på lagning!! | |
|
ja har int haft nårra större prob me bilen under mina snart 3 år som ägare...för utom rasad "bakaxel" ett kopplingsbyte nya stötdämpare fram som för övrigt behövs bytas igen *suck* ett bakhjulslager skivor å klotsar fram brombackar bak å en ojletryckskonatkt som läckt ett par ggr! =( Annars e ja nöjd me bilen men önskar dock de va en 325:a...men man kan int få allt Men kolla upp oljeläck ojlud bakvagn (bussningar) hur bromsarna känns (vibrationer) glapp i framvagn hur motorn låter (tickningar ojud m.m) tyvärr har ja fått lite rost i vänster framdörr längst ner!! har fått de vidgjort en gång men de har kommit tebax!!! Some men do not accept the rules. They create their own! |
|
|
Om man jämför 318is med en 320 så dricker ju en 320 mer soppa och är slöare..... Till försälning 35000:- Länk |
|
320-325 |
min 325a´´ drar runt 1 liter ibland lite mer och ibland något mindre men det är försäkringen som kommer att kosta skjortan min bmw var en 320 från början innan jag slängde in en 525 motor jag nog att 320 var något törstigare runt 1 dl mer ,men jag hoppas att inte besiktningen märker motorbytet för då blir försäkringen omänsklig nu betalar jag för en 320i 89´´ ungefär 5000kr trafikfösäkring jag är 22 år bor i uddevalla lägenhet...skit kul .jag hade en 525ia 90´´ fullutrustad som jag la i diket och förstörde ``snyft ´´´ den hade jag bara trafik på så jag förlorade många lappar på några sekunder så trafik är inte att rekomendera på finare bilar jag var dum och köpte en för dyr bil att äga man har ju råd att tanka och kanske laga men försäkringen kan vara skit hög om man har en sexa i tro mej jag vet.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.