|
|
|
|---|---|
| I min 740-i den inbyggda telefon blir ganska varm.Är det någon annan som har samma fenomen?Är det kanse normalt?Den bränner inte men nära på. | |
| Samma fenomen här, samt att den ibland slår av direkt och sen får jag envisas en stund för att få igång den. Jag gissar på glapp i luren, men har inte tagit isär min ock kikat, kanske någon annan har? | |
| Det faktiskt hände med min oxå ,att den slog ifrån.Jag fick inte igång den.Jag var tvunget att stänga av motor och starta igen,då funkar den igen,som vanligt. | |
|
Min blir också lite ljummen och jag tror detta är helt normalt. Min har iofs aldrig slagit av´sig själv. |
|
| Ni kanske ringer för mkt med dom??......*s* | |
|
Nja snarare att jag ringer för lite med den i så fall, så den inte blir vädrad ordentligt. Den blir dock lite mer än ljummen, ganska varm. Jag såg i några äldre trådar att kontakten där luren ansluter till armstödet är en känd svag punkt, ska byta den och återkommer om det löste problemet:-) |
|
| Skulle säga att min oxå blir mer än ljummen, har reagerat på att dom blir lite väl varma faktiskt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.