|
|
|
|---|---|
|
Tycker ni att alla komfortprylar i bmw:s är nödväniga? T.ex. elfönsterhissar, elspeglar, helskin m.m... ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- | |
| Elhissar tycker jag iaf är nödvändigt, fy för att sitta och veva. Skinn är ju både snyggt o ch bekämt. Elspeglar... nja? Jag har el-rollo i min bil, den skulle jag ha klarat mig utan. | |
| De flesta som köper BMW gör ju det för att få både komfort och sportighet/körglädje. Så att det sitter mycket utrustning iaf på 5 och 7 serien är kanske inte så konstigt. | |
Scheckheft |
Hej, komfort= bekvämlighet, elegans (SAOL). Där har du också svar på din fråga. Nej, prylarna är inte nödvändiga men man köper en BMW bl a för komfortens skull och elegansens. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Jasså Väger inte sådan lyx ganska mycket? |
|
| Jo men det är man troligtvis införstådd med när man köper bilen. Bortåt 2 ton är ju inte ovanligt för en stor BMW, men enligt mig finns det körglädje iaf. Allt är väl relativt? | |
| Jag tycker de flesta e viktiga om inte annat för att skapa en känsla av att vara nöjd med sin BMW. Köper det mesta som jag bryr mig om med inställningen att det e hellre å lägga på en liten kostnad å bli helnöjd än å kasta pengarna i skön å svära att man inte la på en liten slant för å få si eller så. Då tappar man som hela grejjen. Bättre å bränna mer å va helnöjd än å bränna mindre å bli besviken. Sen beror ju vad man prioriterar lite på hur man e lagd :) | |
|
Gissa varför snikutrustade 7-serie utan skinn är oerhört svårsålda? |
|
|
Hej! Ju mer utrustning, desto trevligare bil. Skulle aldrig köpa en bil utan skinn, elhissar, c-lås, ac osv... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.