AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
313

Komfortprylar, nödvändiga?

Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Tycker ni att alla komfortprylar i bmw:s är nödväniga?
T.ex. elfönsterhissar, elspeglar, helskin m.m...

---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info---
Elhissar tycker jag iaf är nödvändigt, fy för att sitta och veva. Skinn är ju både snyggt o ch bekämt. Elspeglar... nja? Jag har el-rollo i min bil, den skulle jag ha klarat mig utan.
De flesta som köper BMW gör ju det för att få både komfort och sportighet/körglädje. Så att det sitter mycket utrustning iaf på 5 och 7 serien är kanske inte så konstigt.
Scheckheft
Hej, komfort= bekvämlighet, elegans (SAOL). Där har du också svar på din fråga. Nej, prylarna är inte nödvändiga men man köper en BMW bl a för komfortens skull och elegansens.

Mvh
Scheckheft

Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Jasså
Väger inte sådan lyx ganska mycket?
Jo men det är man troligtvis införstådd med när man köper bilen. Bortåt 2 ton är ju inte ovanligt för en stor BMW, men enligt mig finns det körglädje iaf. Allt är väl relativt?
Jag tycker de flesta e viktiga om inte annat för att skapa en känsla av att vara nöjd med sin BMW. Köper det mesta som jag bryr mig om med inställningen att det e hellre å lägga på en liten kostnad å bli helnöjd än å kasta pengarna i skön å svära att man inte la på en liten slant för å få si eller så. Då tappar man som hela grejjen. Bättre å bränna mer å va helnöjd än å bränna mindre å bli besviken. Sen beror ju vad man prioriterar lite på hur man e lagd :)
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Gissa varför snikutrustade 7-serie utan skinn är oerhört svårsålda?

Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Ju mer utrustning, desto trevligare bil.
Skulle aldrig köpa en bil utan skinn, elhissar, c-lås, ac osv...

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.