|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Georgio:Har du några kontakter som kan fixa däck som inte är för dyra så hänger jag på att byta till 225/40 och 255/35 eller 245/45 bak | |
|
OK. Kolla svarvningen kan ju inte skada. Har du nagot nr till Dackman. Ar de dyra? Skall kolla exakt var det tar i, eventuellt far jag valsa om skarmarna. Funderar anda pa att byta dack, gillar inte att rullomkretsen har andrats (samre acc) Fragan ar hur lattsalda dacken ar... Tack aterigen. |
|
| Jag skall kolla. Kanner en kille som har bra priser, aterkommer da. | |
|
Däckman-Fälgfixar'n Adressuppgifter Däckman-Fälgfixar'n Mölndalsv. 89, 412 63 GÖTEBORG 031-40 07 36 Även 031-40 07 68 Fax 031-40 07 69 Jag har snackat med en som heter Bosse, han svarvade mina. Jag har ju en del mm kvar på mina så jag sliter nog ner dem ett tag till innan jag byter. Det bör ju vara någon M3-ägare som har bränt för mycket gummi som borde vara intresserad av dina :-) Lägg ut på säljes vettja, men vi måste kolla innan att det går att slänga på andra däck så det inte är något special i och med att det är orginal M-fälgar. Visste inte det där med att accet blev sämre heller :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.