|
|
|
|---|---|
|
hej bor iskara vore kul o veta om de finns nåra mer härifrån(är nyinflyttad höstas)3 5 7 el.andra ägare bmw,what else!! | |
|
Jag var dock i Skara för tre veckor sen och det var konstigt för "alla" folk tittade sådant på bilen antar jag. Mest ungdomar förstås. Men man var väl "new in town"....det var väl dagens händelse som folk pratar om på puben sen. Nåväl Skara var en trevlig småstad i övrigt!! Hälsa Bert |
|
|
kul att de tittade! de gör de på min också(tycker mest de är roligt däremot när de går förbi på park.på kvällarna blir man nojig! det verkar gå en bra preppad m5 E34 här svart(nån som känner igen sig) den drog iväg på vägen emot lidköping för nån v. sen, ja svär den lät f.. som en mc måste gå fruktansvärt bra! vore kul o veta vem de är kanske nån på forumet/ska försöka åtminstonde få reg.nr på den o kolla vem det är !Och försöka tigga en åktur!!! bmw,what else!! |
|
| Kommer från stan bredvid. | |
|
Bor i kvänum ca två mil från skara, min fru jobbar på vårdcentralen i skara. För nån månads sen snodde dom hennes nya tanklockslucka på parkeringen utanför vårdcentralen på hennes E34, får väl hoppas det inte var du, (skämtar bara). Jag hade äntligen kommit mig för att byta den rostiga luckan, så själ dom den efter två veckor. Båda bilarna finns med i galleriet. BMW CS #5206 |
|
| christer silvén: Tråkigt att höra, men det var inte jag! Dessutom är jag sällan i Skara. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.