|
|
|
|---|---|
|
Såg denna annons på "delar säljes"... Någon som fått sin avusblåa m3a rensad nyligt ring upp killen... M3 paket säljes m3 paket komplett 6000 kr...p.ok kan ev få med m3 spelar utan fästen....och gratis montering....färgen heter avusblå....levereras med special läpp...jävligt fin..!! Livet är för kort för att köra diesel!!! | |
Dani |
Johnte: Hoppas du har rätt...för synd att måla ut ngn annars....:( |
|
Johnte tycker att det är dumt att du stämplar killen utan att veta något.. själv har jag också sålt m3paket på bmwbörsen måste jag ha stulit grejorna för det.. har ägt 3st m3or tidigare samt 2st 325or en cab o en med full riegerpaket och en 328cab med m3paket.. då händer det att man får massor med grejor över då man stylar osv.. Tänk före nästa gång.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
Tror han syfta på m3 speglarna utan fästen? Varför bromsa när man kan gasa =) |
|
|
Håller med Johnte faktiskt, efter alla stölder av M3 optik som förekommer så blir man naturligt skeptisk... Varför säljer man ett komplett M3 paket & speglar UTAN fästen, jo för fästena var det enda dom inte kunde ta med sig... Skulle jag handla dessa saker så skulle jag vilja ha en väldigt bra förklaring till varifrån sakerna kommer, & varför han säljer. Skeptiker av naturen... /Klas |
|
|
Om ni köper paketet av honom så skulle jag inte uppge namn regnr eller annan info om var jag bor. Risken är ju överhängande att samma paket är tillsalu igen ganska snart.... Han erbjuder ju tillochmed montering. Undrar hur han löser det utan fästplattorna...? |
|
|
Hej igen... Jag vill inte måla ut ngn men att sälja ett helt paket där fästplattorna saknas. Jag hoppas då att han har en bra anledning till att fästplattorna saknas... Han kan ju iof sålt dom lösa till ngn som fått tag i speglar utan plattor. Men att sälja bara plattor skulle då inte jag göra... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.