|
|
|
|---|---|
|
Varsågoda: Länk | |
ant |
Tackar Gustav! Jag tittade på filmerna.. Hemskans mysigt varv han ligger inne med när han drar på. Och som det rör på sig.. Vet du vad skapelsen har kostat att bygga? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Ja: 38,000 DM När den går så här bra är det faktiskt värt det! Men två andra på siten har ju itne vart lika lyckligt lottade. Men denna går ju som bara den! Laddar upp Diablo filmen nu :) (Tyvärr utan ljud) |
|
|
Gustav: länkarna bist tot. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Pheeeta filmer!!! ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
ant |
Gustav: Ja jag antar att det är värt det om man har den turen att få till det så bra. wendtan: Tror inte ftp´n pallar mer än 30 nedladdningar samtidigt. Prova igen med jämna mellanrum. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Alla är välkomna att hosta om källan noteras. | |
|
Ant: ja märkte det. Hmm Jag har sett en liknande RUF porsche in action på ringen, dom e arga nått så förskräckligt. Imponerande minst sagt. men synd att kvaliten är undermålig. när dom har pengar till sådana leksaker borde dom ha råd till en bra videokamera. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| Har att göra med kompringeringen, känenr inte för att hosta 100 MB filmer + inte helt enkelt att filma i 270 km/h! Jag gillade dom skarpt! Han har nog råd till en eller två kameror haha. | |
|
Pengar är nog det sista denna gossen bryr sej om, har väll sådant upplindat på rulle på toa säkert? Mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.