AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
434

Var köpar man BMW spridare?

Pu
225
Puppe
M535-86 m106
Vem säljer Bosch spridare till BMW? hittar ingen som säljer dem förutom BMW! Eller har någon spridare till en M30 3,5l från -81 att sälja! (0 280 150 002)
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Här i Östersund finns det återförsäljare till Bosch. De brukar kunna orda det mesta. Meca tror jag de heter nu. Tidigare namn har varit Swecar och Elektrodiesel. Kanske har ni något motsvarande i Finland?

//Erik//

---Bättre väghållning än mittlinjen---
Pu
225
Puppe
M535-86 m106
Ja de kanske vi har! men hittar inget på internet!
La
59
Lanzar
BMW 320D -06
Sundom bil har spridare (kanske bosch) och gör även trycktest av gamla spridare. Till höger efter sundomskylten när man kommer från vasklothållet in till sundom. Electroparts i Vasa är återförsäljare av Bosh, kanske värt ett besök....
Pu
225
Puppe
M535-86 m106
Sundom bil har kanske men Electroparts har jag pratat med men dem sa att Bosch har slutat att tillverka de spridarna!
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Sök på ngn skrot från ngn gammal 7serie... nya spridare kostar juh skjortan. Kan höra mej för om ngn här i jeppistrakten råkar ha... Hur går bilen föresten ? Länge sen man sett till dej.

///air, BMW Club Finland #2150
MSN: luften@hotmail.com

325:an -> Länk
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Hmm, snacka med en gemensam bekant just, du hade tydligen redan snackat me honom.. =) Ska hämta några spridare av honom nästa vecka jag oxo.

///air, BMW Club Finland #2150
MSN: luften@hotmail.com

325:an -> Länk
Pu
225
Puppe
M535-86 m106
Luften: Ja är det inte konstit! här har man ringt runt i hela landet och till Sverige! har kollat på internet flera gånger!! har tittat på de flesta bilskroter i Sverige men nej!! så är det en typ som har dem kanske 20km bort!!=) jo nog går den bra! men 3 spridare måste jag ha ny! ny så kostar 177e!;(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.