|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| hehe..håller med resten..drygt att de inte går att spola..vet inte om de kanske enåt man ska ställa in innan.. ska klura på de tills nästa film.. :) | |
|
justja.. jag ska fixa ett bättre batteri oxo.. hehehe.. trist att de tog slut.. men så hade väll filmen blivit 1 GB stor oxo, om jag hade fortsatt ;) PS. nu ska jag sluta spamma ;) |
|
Perkka |
Sikkan: Bra film må jag säga! Bara BMW *grr* "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Nu har jag sätt den =) klart jävligt bra .. hehe så det var min E30 som inläde konbanan.. | |
|
FY FAN!!!! lät den stå o tanka medans ja va ute me några polare, när ja kommer tebax så har ja inget diskutrymme kvar med 1% kvar o ladda, så ja gjorde en snabb diskrens men skiten börja inte tanka igen, fan de här kommer bli en lång natt =) fy fan, men den tankar OK IAF.59,3 kB/sek bara två timmar kvar hehehe go natt på er //Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
hehehe, fan nu börjar man bli trött, 87% o 18 min o 30 sek kvar =) om ja nu orkar sitta uppe mer =) de återstår o se //Erik |
|
|
En kanonfilm, synd att man missade det bara, men som sagt var så är det ju en bit upp till Gävle... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
| kul att ni tycker den e sevärd.. det kommer en till film förhoppningsvis när det blir BMW Club Schweden träff på rörberg den 28 Juni. Då kommer det bli mera rejjs-filmning :D | |
|
224kB/s, känns som jag valt rätt tillfälle o dra den, |
|
|
Vem kör den blåa E30 bilen? Han/hon som inte ger sig. Den är lite bucklig, saknar en sidolist och lyckas inte burna i starten. Den blåa E30 cabben är ju hur fin som helst! Vems är den? |
|
|
Robin Oppman Gävle BMW 318 1984 0:23,90 44.61 km/h /Jimmy Länk |
|
|
En 318 från 84 är ju inte världens snabbaste bil :) Cabben äger en som heter Kim.. finns här på forumet har jag för mig... /Jimmy Länk |
|
| Vissa förare i konbanan ser ut att ha mer motor än de kan hantera :) | |
| Var det inte en E46:a som inte riktigt fick till det med bredställ utan det blev en 180 gradare istället? Hehe, det lät som några tusenlappar gick upp i rök på de bilarna. Gummi kostar. | |
|
Kan instämma att det gick lite gummi :) /Jimmy Länk |
|
|
BMW735IA: Fixat kopplingen en ?? =) Mvh Teres |
|
| Rätt grym film =))) gummmmmiiiiiiiiiii | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.