|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tjena..tänkte dela med mig denna film som jag gjort.. fick låna utrymme av BMW735IA här på forumet..de tackar jag för :) Länk ..den heter bmwtraff.wmv stor fil, men så är den 32 Min lång i 640x480 oxo. håll tillgodo :) | |
|
Med den uppkopplingen hoppas jag att den är värd väntan... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
En BMW träff på 500mb ska bli kull att se :D /Manray/ |
|
| Håller me kristian, gick bra segt å dra hem den 10kb/s | |
| Vilket skämt......... | |
| hm..så sakta ska de inte gå.. om de inte e många som laddar då.. | |
|
Hade 120KB/s när jag skrev inlägget...är nere på 20 nu. Så det är nog ett par som laddar. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian Larsson: ja du lär väl ta en titt på vad vi pysslade med =0) nog för inte jag har sätt filmen en jag heller ... är mitt ute i skogen så det blir nog inte tal om och dra ner den med modem =) så jag får vänta snäll till helgen när jag kommer hem till trevliga gävle.. |
|
|
Suck.... 32kb === Min E30: Länk |
|
Perkka |
23kb/sek..... jädrans.. "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
16 kb/sec satans Men den som väntar på nåt gott............. (väntar förjäves) |
|
|
Har ni inte sett filmen än... ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
hehe.. ja det går segt när 20 pers laddar samtidigt :) Har ju bara 2 mbits uppkoppling... Jag ladda hem den i 165 kb/sek :) tog 50 minuter.. /Jimmy Länk |
|
ant |
Jag har 0,5Mbit ADSL och drar just nu 9,33kb/s. Detta gör att jag har crikus 10 timmar kvar.. Suck.. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
Perkka |
Särj*vla dumsatans farsan stängde av datorn när jag hade laddat ner nästan HALVA filmen!! !"#¤%&/() Ska dräpa karln banne mig.. Aaaaaaarrrrrrgggghhhhhh "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Kan väl säga att det inte gjort allt för mycket om filmen klippts lite hårdare. Ser däremot ut att ha varit en kul tillställning att ha varit på "live"! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Agge |
Har bara sett en liten del av filmen. Den verkar vara bra. Synd bara att man inte kan spola fram något. Är det bara jag som har det problemet? MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Agge: har samma problem som du. Men d var en rätt bra film, var ett par sjysta sladdar me : ) |
|
|
Det filmformatet brukar tyvärr inte gå att spola.. Konkörningen e ju klart mest intressant :) Synd att batteriet tog slut.. ska försöka fixa en egen kamera och filma lite race och sånt.. Det går väldigt segt för er beror på att det är massor som tankar från servern nu tyvärr (1000 hits idag) om ni väntar ett tag så går det nog snabbare... /Jimmy Länk |
|
|
Om ni kommer förbi björke i helgen eller nåt så kan ni får den bränd på en cd + alla kort.. /Jimmy Länk |
|
|
53 användare online på servern nu :) Jaja.. dne som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.. /Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.