|
|
|
|---|---|
ej_bmw_fantast |
Nån här som vet hur bred skuffluckan är på en E30? och hur bred E30 M-vingen är mellan bulthålen? |
ej_bmw_fantast |
INGEN som vet??? Nån snäll en som kan gå ut och mäta på sin?? |
ej_bmw_fantast |
Trodde de var hit man skulle vända sej me bmw-frågor.. men tydligen inte.. |
|
Har du provat att söka efter det som du söker? Jag har för mig att det varit uppe tidigare. Prova det. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
ej_bmw_fantast |
Har sökt men inte hittat nå, kanske jag som är dålig på att söka.. va vet ja.. |
ej_bmw_fantast |
INGEN som kan mäta på sin???? |
|
Jag får min baklucka till 1300mm. På min M-spoiler är det inte hål i bakluckan utan den är klämd utanför kanterna på luckan. Mellan dessa bultar är det ca 1320mm Länk Länk |
|
ej_bmw_fantast |
Äntligen ett svar =) får tacka för de! bara hitta en vinge då.. alla e30 har väll samma bredd på luckan? även M3? |
| Tror M3 är bredare, men de passar hyfsat ändå, på min 323a sticker vingen (orig. M3) ut ca 7 mm på var sida. | |
ej_bmw_fantast |
Okej, "stal" en länk till en bild på den vingen ja skulle vela ha måtten på. så om nån skulle vela mäta sin vinge så vore de snällt! Länk |
| Jag kan kolla på det senare, har samma fast utan "läppen" på. Vilket mått är du ute efter? | |
ej_bmw_fantast |
Okej, vore j*vligt snällt.. Är ute efter hur bred vingen är totalt, och hur bred den är mellan bulthålen. |
|
M3 E30 har ju en bredare baklucka som går "utanpå" (eller över kanske e bättre formulera) bakskärmarna... /Jonas |
|
ej_bmw_fantast |
Nån som har mätat än? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.