AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
386

Rätt pris för en välutrustad Z3M ?

Ba
63
Bad Guy
BMW 330e -17
BMW 520d Touring -14
Framemot sensommaren hade jag tänkt att sälja min Z3M roadster -97, 7200mil. Jag har sett så mkt olika priser så jag undrar var är ett ung riktpris, så man vet vad man har råd att köpa för kombi ;O(.
Bilen är mkt fin, silver met. all el, ej ac , hardtop, värstingstereo med tävlingshögtalare bla ett läckert specialbygge med 8" bas istf förvaringsboxen bakom sätena (nypris 30000+arb.), sportfilter, extra väghållningstag. Helt nya däck.
Jag hade tänkt mig 240' vad tror panelen? Kanske ngn som är lite intresserad redan nu?
Tack !
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
la la laaaaa.... FEL FORUM.....

===
Min E30:
Länk
Jag tycker mig bestämt se att inlägget är skrivet i forumet för "Försäkring och VÄRDERING". Detta är väl i högsta grad en fråga om värdering.

Bad Guy:

Bilen är välutrustad och enligt dig i mycket bra skick. Hittar du rätt köpare ska det nog inte vara några problem att bli av med den för 240' - prut. Du kan nog sätta lite högre utgångspris, intressenter på en liknande bil hör av sig oavsett pris, frågan är vad det bjuder för bilen.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Troligen har inlägget flyttats av någon moderator! ;o)

Mvh
Jasså, är det så det går till =)

Då ber jag om ursäkt, trodde att det gällde detta forum...
Dani
240'...är det inte på tok för mkt?? Dessutom utan AC?

Handlare i sverige begär ju dessa priser..

Tror att 220...är mer överkomligt...men men...försök!

Vissa värderar ju sina M3 -93 för 160.000,-...så varför inte ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Finns ju en M3 3.2 för 138 i börsen :)
OT:
Någon som ringt på den/mailat?
3.2'an alltså, fejk?
Lite för mycket solsken för att vara sant?

/Wille

Länk
Ba
63
Bad Guy
BMW 330e -17
BMW 520d Touring -14
Dani, Jo visst kanske 240' är i högsta laget men, jag har inte sett någon handlare under 250'. Har man dessutom en massa dyr extrautrustning så borde det ge lite tillbaka. Men runt 220-230 borde inte vara för mycket..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.