|
|
|
|---|---|
|
Framemot sensommaren hade jag tänkt att sälja min Z3M roadster -97, 7200mil. Jag har sett så mkt olika priser så jag undrar var är ett ung riktpris, så man vet vad man har råd att köpa för kombi ;O(. Bilen är mkt fin, silver met. all el, ej ac , hardtop, värstingstereo med tävlingshögtalare bla ett läckert specialbygge med 8" bas istf förvaringsboxen bakom sätena (nypris 30000+arb.), sportfilter, extra väghållningstag. Helt nya däck. Jag hade tänkt mig 240' vad tror panelen? Kanske ngn som är lite intresserad redan nu? Tack ! | |
|
la la laaaaa.... FEL FORUM..... === Min E30: Länk |
|
|
Jag tycker mig bestämt se att inlägget är skrivet i forumet för "Försäkring och VÄRDERING". Detta är väl i högsta grad en fråga om värdering. Bad Guy: Bilen är välutrustad och enligt dig i mycket bra skick. Hittar du rätt köpare ska det nog inte vara några problem att bli av med den för 240' - prut. Du kan nog sätta lite högre utgångspris, intressenter på en liknande bil hör av sig oavsett pris, frågan är vad det bjuder för bilen. |
|
|
Troligen har inlägget flyttats av någon moderator! ;o) Mvh |
|
|
Jasså, är det så det går till =) Då ber jag om ursäkt, trodde att det gällde detta forum... |
|
Dani |
240'...är det inte på tok för mkt?? Dessutom utan AC? Handlare i sverige begär ju dessa priser.. Tror att 220...är mer överkomligt...men men...försök! Vissa värderar ju sina M3 -93 för 160.000,-...så varför inte ;) |
| Finns ju en M3 3.2 för 138 i börsen :) | |
|
OT: Någon som ringt på den/mailat? 3.2'an alltså, fejk? Lite för mycket solsken för att vara sant? /Wille Länk |
|
| Dani, Jo visst kanske 240' är i högsta laget men, jag har inte sett någon handlare under 250'. Har man dessutom en massa dyr extrautrustning så borde det ge lite tillbaka. Men runt 220-230 borde inte vara för mycket.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.