|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte höra om någon person varit och kollat in denna bil och kan ge ett utalande om den ? [url]Länk | |
torparn2 |
Det går ju inte att se så mycket.. kanske prova att ge oss en annan länk "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
Scheckheft |
Hej, torparn2: ta bort [/url] i slutet av länken så funkar den. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
jag tycker att det verkar jävligt dyrt Länk |
|
| Om man istället går in på Länk så ser man att bilen är prissänkt till 49.900:-. Troligen därför Heidelberger är lite intresserad. :) | |
|
ja det lät lite mer rimligt än 79000kr Länk |
|
|
Jag har sett bilen, men det va i vintras. Det ser ut på bilderna som att dom tvättat motorrummet sen jag såg den, vilket var väldigt skitigt. Kommer inte ihåg skicket på den... |
|
|
oj ursäkta länken. Länk Det jag tänkte på är varför det är extrapris på den från 79 000:- till 49 900:- ? så om någon vet nåt om den vore det skoj. har den nå större fel, saker som ej är original, ser risig ut, ej servad osv ? Mvh |
|
Paap Reeder |
Hej! 49´är mera rätt än 79´för en 90:a. Dessutom har den inte airbag. Kolla när den verkligen är tillverkad - slå in chassinr- så att det inte egentligen är en 89:a. Inget fel i det men ett år är ett år och påverkar priset - särskilt på en bilfirma. MVH /// Paap R |
|
Fick titta ordentligt på när denna tråden startade för 79.000.- lät ju riktigt mycket. Men 49.000.- med de milen låter heller inte bra. Tittade på en annons här på bmwpower där någon säljer en 750 från /92-93 och fullservad. Såg jättefin ut. Den skulle han ha 52.000.- för och endast 15000 mil på mätaren. Tonvis med utrustning. |
|
|
Jag tittade på den för några månader sedan. Tyckte den såg väldigt hårdkörd ut.Inte speciellt väl omhändertagen mao. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.