|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ASC:n funkade klanderfritt i alla andra lägen så den var det nog inget fel på. Däcken var endast några veckor gamla v-däck (Michelin Maxi Ice). Trycket var i o f s ganska hårt, smålänning som jag är så vill jag spara bensin :) Förresten så väger e36 328 sedan endast 1395 kg (tjänstevikt)! Kanhända att det var nära nollgradigt eller någon annan omständighet som gjorde att lampan blinkade. Jens |
|
|
Hjulspinn trodde jag vi räknade när det bolmade vitt ur hjulhusen? =) Mvh Patrik |
|
|
sandgren, den definitionen av hjulspinn existerar bara vid "oxgrillen" på lördagkvällar :) Jens |
|
| MrMarsupilami: Vinterdäcken förklarar "hjulspinnet". ASC+t kan få fnatt då mjuka vinterdäck sitter monterade. Även min 523:a "spinner lös" i 100 km/h när vinterdäcken är monterade. i varje fall blinkar varningslampan frenetiskt gult i instrumentpanelen. | |
|
bjoerck; Det låter rimligt. ASC:n är ju ganska känslig av sig och däcken var precis nya och, som du säger, väldigt mjuka. Attans, jag som var så stolt över att ha fått hjulspinn i 100 km/h på trean :) Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.