|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
På personlig nummerskylt kan man använda sig utav å,ä och ö. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| Jag har ansökt om att få ha 000 , det var ledigt iallafall. Så nu får man väl se vad som händer. | |
cdabox |
vroom är ju mesigt o tufft =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
sally_p |
Ett förslag är Try me eller Keep up BMW= Bogseras Med Wajer |
| Try me, är upptaget....finns här i sthlm | |
|
Sitter på en M3 e30 har jag för mig... /Wille |
|
|
Grannen min har .. ISNTGÅ den är ganska skön &så .. men som sagt upptagen.... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
2FAT4U G-UNIT Länk |
|
|
2FAT4U var mkt roligt :) annars för de vågade: BITCH, FUCKER,TJOCK , FULAST, APAN, FETTO, STOLEN (engelska), IDIOT |
|
|
Hahaha!! BIDRAG är så fruktansvärt kul! Bilen kommer bli repad inom en vecka dock =/ Alla har inte humor =P - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
BmwMutte |
såg att nån föreslog snopp.. Här är det en som testat det...=) Länk |
|
Hehe.. ja de där killarna är inte riktigt friska :) /Jimmy Länk |
|
|
Hade man haft en Volvo kunde man ha haft VALMET. Det är ledigt... Det är väl det V:et står för i V70 V40 m.m Volvo Valmet70.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Varför inte BIDRAG :) Alltid retar det någon.. Mvh John |
|
| kanske ANABOL eller TESTO | |
|
Hejsan!! Såg en merca här i Örebro som har ANONYM på skylten.. /// Andreas |
|
|
Skulle jag ha personligt skylt skulle jag välja något roligt med ironi, typ det skulle passa bra med "DeeLeR" ! Mvh Abbe Länk |
|
|
14U 24TEA 14ME FREE4U Länk |
|
|
Det kunde väl vara rätt kul med SAKNAS... hade ju sett himla fint ut i besiktningsprotokoll och ev. polisrapporter... "Regnr: SAKNAS" Ett alternativ med samma effekt vore ju INGET... |
|
|
Åkte bakom något som såg ut som en äldre Bentley Convertible av något slag igår, med en uppklädd herre bakom ratten och regnummer XPNSIV. Klart kyligt. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.