|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Tjuv var ledigt :) /Jimmy Länk |
|
|
BILEN eller MINBMW __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
BLIXTEN kanske passar bra? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det gjorde det inte nä... En bokstav för mycket märkte jag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Såg en på strippen i Karlstad som hade "INSANE" de va lite kul.. Men tycker nog du ska ha nått personligt, eller nått kaxxigt. "TRY ME" eller nått liknande. kanske t.o.m "PIMP" =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
annars kanske "HAHAHA" är ett alternativ..? I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
heheh.. ja gillade x rays förslag :) Mvh/Soki Länk |
|
|
Hehe vad sägs om F00KU2.....eller OWNED eller DUEÄGD Kanske inte går igenom lol. GR8CAR FASTM5 SNIGEL BYEBYE |
|
ant |
"Lånad" kanske? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| SesSen DyrFan RUNAR SoLong ByeBye | |
|
REGNR kanske ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
UNPOOR borde locka brudar... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Såg att det var upptaget... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Appråpå PIMP, så har min kompis granne en M5 E39 med reg. nummer PMP... :) -- fjalar |
|
| wicked är ju för fanken inte alls ledigt, se upp för fan!!=D | |
|
appråpå sån där regskylt, va kostar det? och va gör man för o ändra sån där? I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
BMW... |
Jag har då sett flera med sju bokstäver...Kanske det har ändras? Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
kostar väl 5000kr om ja inte minst fel, het KATT Mvh/Soki Länk |
|
|
6000:- och då har man rätten att använda namnet i 10 år.. Går att flytta till nästa bil om man byter... /Jimmy Länk |
|
| @BMW... Jag har oxå hört att det ska gå att a 7 bokstäver, nån som vet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.