|
|
|
|---|---|
|
Finns någon som har en bra beskrivning på initiering av nyckel till fjärrstyrningen av centrallåset på en 525 -95 | |
|
hmm..om jag förstod det rätt så bör du finna lite info här; Länk |
|
|
Jag var tvungen att initiera på BMW för det låg en initieringsspärr i datorn. Tog ca 5 minuter och det bjöd dem på. Brukar kosta ca 200 kr annars. |
|
| initieringsspärr...hmm... kan de vara ngt sånt på min bil då? har provat flera ggr men inte lyckats. | |
|
Det står beskrivet i instruktionsboken hur man gör. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jag har gjort exakt enl instruktionsboken, men de händer inget alls. batterierna i nyckeln funkar... kan de då vara som Lasseman säger, att de ligger en spärr innlagd? |
|
|
Jag har aldrig hört talas om detta!? Har den fungerat tidigare? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Min M5 E34 hade också initieringsspärr som BMW i Solna låste upp kostnads fritt. Men det tog en timme innan de fattade hur man gjorde, mekarna var väl knappt födda när bilen var ny :) Spärren går in om man initierar med öppen dörr eller om det var med stängd... M/Alpina-träff i Skåne 4 juni Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.