AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
390

Min fd "pärla" till salu igen...

Ja då har min fd 323i -84 dykt upp till försäljning igen....Lite magstarkt pris dock me tanke på att den snart skall besiktigas o så....Men men....ja kanske sålde för billigt?Den bilen kan ja utan o innan*hehe*....
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Har du länk?

===
Min E30:
Länk
Du hittar den under min anv. info!!!
10000 kr verkar väl inte dyrt för en 323, men det beror väl på skicket kanske.
Carl L:När ja hade den till salu var 10000 dyrt!!!Tro mig de e för mycket,ett pris runt 7" e helt ok!!!Fast den kanske har fått antikvärde???:)
hehe.. den sista idioten är ju inte född än :)

/Jimmy
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Davve: Mannen som inte är kompis emd sin huv?:) gick det bra att fixa förresten?
Mvh
ASken
Asken:Den biten gick bra,du såg ju den färdiga bilen på träffen!!resten som du kanske hört från Sleeperix vet ja inget om än...*snyft*
Åhå, är den så risig?
Nej inte risig alls!!I alla fall inte när ja hade den!Var ju ner på kontinenten (Holland) me bilen senast i vintras då ja ägde den!!!Ett bra köp för den som vet va han köper!Allt utom c-låset funkade då i vart fall!!Visst finns de rost o så men inte så farligt...O den toppade lite över 210(utanför E-tuna en sen Söndagsnatt...:-)) mätarfart me 17" i somras o de e väl inte dåligt me 24500mil på mätaren???Eller?Inte för o va elak men den gick oförskämt bra,kanske t.o.m bättre än din*hehe*...
Det är alltså jag som säljer den.. Är inte i behov av pengar men vi funderar på en kombi som vinterbil istället.. Mest för att se intresset av bilen..

De mesta rosten är nedslipat och överlackerat av mig..(till å med plåtisfälgarna hehe)..

Priset är i besiktigat skick.. den ska besiktigas så fort som möjligt..

Jag köpte den av Dawwe för 7000:- och har sen servat iordning den för ca 3000 :- + att den ska bli besiktigad..

Men som sagt, vill nån ha den så får de gärna köpa den.. annars så nehåller vi den..

/Jimmy
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.