|
|
|
|---|---|
| Ja då har min fd 323i -84 dykt upp till försäljning igen....Lite magstarkt pris dock me tanke på att den snart skall besiktigas o så....Men men....ja kanske sålde för billigt?Den bilen kan ja utan o innan*hehe*.... | |
|
Har du länk? === Min E30: Länk |
|
| Du hittar den under min anv. info!!! | |
| 10000 kr verkar väl inte dyrt för en 323, men det beror väl på skicket kanske. | |
| Carl L:När ja hade den till salu var 10000 dyrt!!!Tro mig de e för mycket,ett pris runt 7" e helt ok!!!Fast den kanske har fått antikvärde???:) | |
|
hehe.. den sista idioten är ju inte född än :) /Jimmy Länk |
|
|
Davve: Mannen som inte är kompis emd sin huv?:) gick det bra att fixa förresten? Mvh ASken |
|
| Asken:Den biten gick bra,du såg ju den färdiga bilen på träffen!!resten som du kanske hört från Sleeperix vet ja inget om än...*snyft* | |
| Åhå, är den så risig? | |
| Nej inte risig alls!!I alla fall inte när ja hade den!Var ju ner på kontinenten (Holland) me bilen senast i vintras då ja ägde den!!!Ett bra köp för den som vet va han köper!Allt utom c-låset funkade då i vart fall!!Visst finns de rost o så men inte så farligt...O den toppade lite över 210(utanför E-tuna en sen Söndagsnatt...:-)) mätarfart me 17" i somras o de e väl inte dåligt me 24500mil på mätaren???Eller?Inte för o va elak men den gick oförskämt bra,kanske t.o.m bättre än din*hehe*... | |
|
Det är alltså jag som säljer den.. Är inte i behov av pengar men vi funderar på en kombi som vinterbil istället.. Mest för att se intresset av bilen.. De mesta rosten är nedslipat och överlackerat av mig..(till å med plåtisfälgarna hehe).. Priset är i besiktigat skick.. den ska besiktigas så fort som möjligt.. Jag köpte den av Dawwe för 7000:- och har sen servat iordning den för ca 3000 :- + att den ska bli besiktigad.. Men som sagt, vill nån ha den så får de gärna köpa den.. annars så nehåller vi den.. /Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.