|
|
|
|---|---|
|
Tycker ni att 20000 mil på en -94 skall avskräcka från köp? Det är en 325i. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! | |
|
Nej, inte nödvändigtvis. 20000 mil på 9 år =grygt 2200mil/år, altså helt normalt. Viktigast i sammanhanget är att bilen varit regelbundet servad och slitdelarna bytts osv. Motorn kommer att hålla det dubbla om allt är i sin ordning. Titta och känn noga på bilen och undersök de vanligaste svagpunkterna (sök inlägg). Är allt som det ska så blir du säkert nöjd med bilen. /D |
|
|
Nej. Är skötsel och service bra så är det inget som avskräcker. Inte mig iaf... |
|
|
Jo så tänker jag också. Hoppas bara att den inte blir så otroligt svårsåld sen bara. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
20.000 ärliga mil är inte mycket på en -94. Det är fler än man tror som är tillbakaskruvade. Vissa är tom skruvade flera gånger. |
|
|
Rimligtvis bör största andelen -94'or gått närmare, om inte mer, än 20000 mil. Kan tyckas lite märkligt att de flesta som annonseras ut gått betydligt mindre. Personligen hade jag föredragit en fin bil med 20000 på mätaren framför en halvrisig med 8000. Är bilen fin tycker jag inte på något sätt att miltalet avskräcker. /Kristian |
|
|
min 93:a har gått 20000 om några dagar. Kanontrevlig att köra och inga konstigheter med den. Det är en annan bil i familjen som åker jojo in på verkstaden och den har inte gått 9000 ännu. Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.