|
|
|
|---|---|
|
Den är silverfärgad och så hade han BBS fälgar med slicksdäck. Är det någon som vet något om den bilen,vad han har gjort med den. Den gick som ett skott på banan. Och den var så grym,vingen han har på bagaget var väldigt snygg. Någon kanske har några foton på den. | |
|
Det är inte så mkt gjort med den bilen. KW Chassi är enda just nu. Den var chippad innan men efter motorbytet är den original har jag för mig. |
|
| Är det Johanns m3a det pratas om? | |
| Nej ägaren heter Jan och är från göteborg. | |
|
"Gick som ett skott på banan".... Kan det vara för han är med i BMW Sport Club...!? ;-) Alla bilar i bmwsc går som bara fan när det svänger ;D |
|
|
Bilder på den? Vad är det för vinge? AC/S? |
|
|
Hittade en bild på den inne på rejsa.nu Länk |
|
|
Är det någon här i forumet som vet vad det är för avgas system på den här m5an? Länk ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
m3efl, det är Qvarnis M5 med specialbyggt system från Ferrita. se Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Tack Petri! | |
|
Tack för bilden. Det var första gången som jag har sett en M3:a på bana. Det var därför jag skrev att den gick som ett skott. Men som dom säger träning ger färdighet,det var väl inte första gången han körde på bana. |
|
|
Någon som vet vad det kostar att bygga ett sånt system? ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.