|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa och vad kostar det? Svårigheter att montera själv? [Tyvärr slant jag med växelspaken när jag bytte till polerad aluknopp, pang i pannan och blod på golvmattan... aj aj aj] ///Kjell | |
|
Finns att köpa på Bmw. Inget pris är skrivet i Bmw:s prislista så prova att ringa närmaste Bmw-verkstad. Mvh Anders S. |
|
|
Återkom gärna med prisuppgift om du kollar upp det!! Appropå pris, hur mycket gav du för ditt cromeline-pkt? /Hasse |
|
|
Mitt cromeline-paket är egenkomponerat, mestadels från Z3. Allt som allt har jag betalat ca 3000 SEK |
|
|
Tjenare! Jag monterade farthållare i min gamla 325 för några år sedan. Om jag kommer ihåg rätt så kostade det runt 2000 SEK då. Det var inte speciellt svårt att koppla in heller. Enda strulet jag minns var att få sladd dj#/len genom torpedväggen under säkringsboxen. Men du verkar ju vara händig så det är nog inget problem för dig. Tråkigt att höra att du blev av med dörrlisterna. Det börjar få mig och fundera om det är värt det att köpa sig en M3 i Stockholm, kommer man få behålla den eller hittar man den som ett plockepinn när man ska till jobbet på morronen. Ha det /// Nicklas |
|
| Står man utan garage eller åtminstone utan villaboende bör man inte åka ståndaktigt i Stockholm. Stan är full av avundsjuka och långfingrade tokskallar som inte lärt sig skilja på mitt och ditt. | |
| . | |
| var å kollade pris för farth.+montering till en M3 E36 ca 10000kr på BMW | |
| . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.