|
|
|
|---|---|
|
Jag letar efter bil till en bekant och kom på att jag har lurat på en liten sak ett bra tag nu... Vad händer med de 528i -86 eller 323i -84 eller t o m 750i -88 som tyska BMW-handlare byter in? Jag menar - de måste ju få in ett antal "gamlingar" i veckan...? Skuffas de bilarna undan i något gammalt hörn och står där tills någon kommer och säger "Ni får €500!" och tar med de hem? Det verkar inte bättre, för de finns inte på www.bmw.de iaf, där de borde finnas, kan man tycka. Finns det någon som har någon teori? :) Sen undrar jag också om någon har ett bra tips på en tysk handlare som är lätt att ha och göra med, d v s som svarar på mail och inte har några problem med att skicka bilder. De allra flesta jag sökt kontakt med svarar inte ens på första mailkontakten, tyvärr. | |
|
Om de överhuvudtaget byter in så gamla bilar så gör de säkert som våra svenska handlare, säljer dem vidare till andra handlare. /T.P. Länk |
|
Lasse H |
kontakta Länk på info@ah-kimbeck.bmw-net.de mycket trevlige o hjälpsamma. svarar på mail o skickar bilder utan att knorra. eller prata med dom på telefon: Herr Fleischmann (säljare) Tel:+49 85619630-0 Lycka till!! /Lasse H |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.