|
|
|
|---|---|
Sammy Lundin |
till E30. för endast Femhundra Riksdaler. inkl frakt. monteringsanvisning medföljer MAX power |
Rickard |
shortshifter va är det???? |
Sammy Lundin |
Det är en vxl-spak. som ger 60% kortare vxl-läge, d.v.s snabbare växlingar och den passar som handen i handsken på din 320. MAX power |
BeeMWe playboy |
Ny växelspak men med samma knopp som förr eller? Svår att montera? Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Precis, hur monterar man? Enkelt för den som är mekar van fast för oss andra? Mvh Carsten |
|
Sammy Lundin |
samma knopp. det är bara den biten under kulleden som är annorlunda. allt du sitter och drar i är exakt det samma. kan hända att man får fila ytterst ytterst lite på vxl föraren om den har fått sig en törn en gång i tiden. för det kan ligga imot lite lite gran dim kan kännas som skakningar i spaken. alla kan få det den, man ser precis hur man ska göra. man behöver inte byta något. man använder dom befintliga grejorna. och man får mycket...mycket snabbare växlingar och man får med kraft (hävarm, under kulleden.) så risken för att man missar en växel är mindre. slit gärna bort den befintkiga växelspaksdamasken o ta en kik. den vita teflonkoppen ska roteras ett kvarts varv medurs och sen är det bara att rycka så kommer den. Efter att du lossat vxl-föraren förstås. stå då inte med fejan mitt i skottlingen för då kan det svida. MAX power |
Sammy Lundin |
observera...till E30 MAX power |
Rickard |
Jag är mycket intreserad!!! hur krångligt är det att sätta dit det??? man behöver vell inte ta bort lådan eller nå´t??? jag har en 320i -89!!!! funkar det till den eller??? du kan vell skicka lite information till mig!!! telefonnummer och sånt!!!! wax_83@hotmail.com Mvh Rickard |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.