|
|
|
|---|---|
|
Till reg.bes. behöver jag sätta på sidoblinkers fram. Hur ska hålet se ut och var ska det sitta? Kablar ska enligt uppgift finnas bakom kickpanelen. Är Mekonomens sidoblinkers samma som original? Det skiljer en hel del på priset. 125 kr kontra 201 kr styck. På forumet har det diskuterats att det finns en komplett sats att köpa hos BMW. Jag ringde Förstenade Motor i Malmö, fanns inte. Någon som har ev. art. nr? Inget övrigt att tänka på? förutom att måla och rostskydda. /Johan | |
|
Ser nu på fakturan för sidoblinkers till min 735i-87 så var det inget set utan enskilda delar, 63131378009 blinkers med kabel 63131378010 blinkers med kabel 63131378066 mutter 2st 07119906734 skruv 2st fick även med den suveräna monteringsbeskrivningen med exakta mått på var blinkersen ska sitta, Det sammanlagdapriset var i september-00 398kr. Det finns anslutning bakom dom nedre högtalarpaneler men inga kablar. Hade inga problem med montering bara att följa anvisningen målade på kallgalvanisering därefter färg ingen rost när jag titta bakom 2år senare. Mvh Stephan |
|
|
Hej! Tack! Jag kilar ner på Förstenade Motor och petar till den trötte reservdelsgubben. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.