|
|
|
|---|---|
|
hej Tänkte höra om det är någon som kommer vara inne i kalmar på kvällen efter emmaboda ? som vanligt samlas vi på maxi parkeringen och så glider vi lite på stan. brukar vara mycket folk. och om det är nån som är intersserade av japanska bilar så blir det en hel del också. en kompis till mig har anordnat en honda träff. då kan ju inte vi bmwmänniskor vara sämre =) mvh sören | |
|
Tydligen skulle det vara cruising här i Borås efter Emmaboda också. På kvällen alltså. Stod det i Bilsports evenemangsguide eller något sådant hörde jag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Sören: Jag kommer iallafall att vara i Kalmar efter strippen, så jag hänger gärna med på lite cruising. Kan bli kul att träffa lite fler bmw entusiaster. /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
Kommer nog vara där. Har alltid varit cruising i Borgholm efter Emmaboda men inte iår av ngn märklig anledning. Bilen ställs på imorgon:) :) :) |
|
|
haglund: vad väljer man?? crusing i kalmar 5mil från emmaboda eller borås typ 30 mil =) jaja skulle vara kul om det hängde på lite bmwfolk. annars blir man väl själv bland japanare och andra bilar. robbe: då ska vi cruisa hela natten =) rydberg:crusingen i borgholm är den 24:e mvh sören |
|
|
sören: Beror nog lite på var man bor i landet. Bor man i Västra Götaland eller liknande eller åker förbi Borås på vägen hem från Emmaboda så är nog det inget dumt alternativ. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
jo det förstår jag med. =) jaja men det verkar inte som det är så mycket folk som är så intresserade av att glida lite efter emmaboda synd. mvh sören |
|
|
Sören: Inte så många andra som har anmält sig, verkar som det bara blir vi två då. Cruising på två bilar. /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
ähh dom kommer nog hehe =) mvh sören |
|
|
Jag hakar på om inte bilen blir såld imorgon, eller är på lyset. Ste |
|
|
Sören: Hur ser din bil ut? /R BMW - Vad annars? |
|
|
sören: Nevermind. Jag har kollat på bilden. /R BMW - Vad annars? |
|
|
jag kommer kanske in till kalmar efter emmaboda me, vilken tid samlas ni? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
Niklas: Jag vet inte riktigt. Men jag hoppas på att det blir vid 20:00 ungefär. Så man hinner gå ut och ta en öl senare på kvällen. Jag kommer nog köra dit vid 20:00 tiden alla fall. /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
hej hej jag ska först upp till öland och grilla en sväng sen kommer vi ner till stan.. tyvärr robbe så blir det nog inte så mycket innan 20:00 ni känner igen min bil på att den mullrar fint och det står Eibach på sidan =) mvh sören |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.