AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.731

Hyra Bmw cab till studenten

Hej! Undrar vart jag kan göra det någonstanns och vilka krav behövs tex. fast inkomst, 23 år mm.

Tack för svar

Mvh/Soki

Länk
ingen som vet ?

Mvh/Soki

Länk
La
12
Lars F
318is E36 -94
På Mabi hyrbilar kan du hyra Z4, men jag vet inte riktigt vad de har för ålderskrav dock.
Länk

En Z3 skall ha plåttak!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Har hört med Mabi och enligt han jag snackade med så är samtliga Z4 och DKW A4 cab uppbokade över studentveckorna.

Men ring och fråga för säkerhets skull!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
hej! mabi måste man vara över 23 har jag för mig. Men jag ska kolla för säkerhets skull. Inga andra ställen man kan hyra?

Mvh/Soki

Länk
fullbokat på mabi, plus att man måste vara 24år samt ha kreditkort. :(

Mvh/Soki

Länk
om du kan kompromissa bort BMW så kan man hyra nya CLK cabben hos exclusive cars rental.... fast 4500 om dagen!!!
vet ej om den är bokad dock...
Länk

///Cronor
oo skriv inte sånna fula ord här i forumet ;)

Mvh/Soki

Länk
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Jag snubblade över en sight på nätet för någon vecka sen, har för mig den hette något i stil med "svensk bilförmedling" (men hittar adressen i min dator) där fok med fina bilar hyrde ut dom till ex bröllop & studentfirande.

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
okej, försök hitta adreesen okee. sökte du bara runt på tex altavista el?

Mvh/Soki

Länk
\\\M 325i ZENDER///
ska hjäpa dej lite kanske :)

klippt från zatzy
Uthyres: Bmw Z4 Cab 3/6
P.g.a. dubbelbokning har du nu möjlighet att hyra en BMW Z4 cab den 3/6. Du hyr den hela dagen och kör den själv. Bilen finns i stockholm. Bilen kostar 1300 att hyra och jag ska ha 300 för förmedlingen.

Hör av dig SNARAST. 0704907484.

PASSA PÅ då allt annat redan är uthyrt.

hoppas han kna hjälpa dej:
mvh

FD,
///lila ljus\\\
Visa användare
184
Beemer-Tompa
525ia Touring-01
Hej!

Soki
här hyrde jag min bil till studenten en Cadillac Eldorado. Den killen som verkar vara någon sorts mellan hand mellan bilägaren och den som vill hyra, är väldigt snäll och trevlig. Har läst igenom vad folk har tyckt om Bilförmedlingen och alla verkar nöjda oavsätt tillställning. Det är bara att hoppas att det kommer att funka lika bra för mig, och för dig. Det är bara att hålla tummarna, jag trodde jag var sent ute när jag hyrde i februari.

Hur som hellst här har du adressen, lycka till:-/
Länk

Beemer-Tompa

*PLATTAN I MATTAN*
\\\M 325i ZENDER///: tack men jag behöver den 4e juni hehe, vilken jäkla otur..

Beemer-Tompa: vad betyder "Jag vill boka följande bil (OBS ägaren kör själv alltid bilen. Inga bilar kan hyras utan chaufför.)"? Att bilägaren ska köra den el ? :/

Mvh/Soki

Länk
Visa användare
184
Beemer-Tompa
525ia Touring-01
Hej!

Om jag förstog din fråga rätt, så tror Jag att det är ganska många av deras bilar som hyrs ut med chaufför, det är väl chauffören till bilen som äger den tror jag:-/ Eller så är det jag som fått det hela om bakfoten. Jag var in där nyss och läste på vanliga frågor, att dem bara har ett fåtal bilar för uthyrning utan chaufför, men dem ger ju tips på ett företag i Skåne, som hyr ut bilar utan chaufför. Sen tror jag att det skall finnas en mängd med biluthyrningsfirmor i stan (stockholm med omnejd) som hyr ut fin bilar till student mm. Ledsen om jag har strulat till det,
hoppas att du hittar något:-/

Beemer-Tompa

*PLATTAN I MATTAN*
Hejhej!

nejnej ingen fara tack ändå :) men hade du hyrt bil? med chafför då el? de flesta är redan bokade men vad gör man,. e aldeles för sent ute så ja får skylla mig själv. ;)

Mvh/Soki

Länk
He
107
Henrik Arvidsson
X5 -07
325i Cabriolet -87
BMWCS #5463
I nr 10 av Teknikens Värld är några adresser till specialbilsuthyrare, de som räknas upp är:

www.specialbilar.nu
www.autocollection.se
www.exclusiveautorentals.nu
www.bfm.nu

//Henrik
Visa användare
184
Beemer-Tompa
525ia Touring-01
Hej!

Japp bil med chaufför, vet ju ej hur nykter man kommer att vara:-/ Säkert långt i från gränsen för att bli av med lappen pga grov rattfylla:-/ Så jag tog det säkra före det osäkra och med chaufför så vet man vart man kommer, och pajjar bilen så är inte jag skyldig, vilket känns bra.

Beemer-Tompa

*PLATTAN I MATTAN*
ee
64
eeerik
320i -98 (E36)
Nån som känner till några alternativ till de ovanstående länkarna? Det gäller ett bröllop.
er
375
erc
218i Active Tourer -16
...kommer ihåg tillfället för, hmm, elva år sedan, när man själv tog studenten. Hyrd Rolls Royce Corniche Convertible med chaufför först. Sedan överraskade far med att ha hyrt en Porsche 944 Turbo man disponerade under eftermiddagen/kvällen. Inga problem att hålla sig spiknykter då. :)

För två år sedan ställde jag upp som studentchaufför åt lillasysters pojkvän - fick låna en bekants M3 3.2 Cabriolet.

Det är något visst med studentbilarna och åkandet.

Vem vill åka lastbilsfalk? :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.