|
|
|
|---|---|
| Inatt dök min svarta M635 csi äntligen upp. Köpt den från tyskland av privatperson och såg den för första gången igår kväll. Har bara sett den på bild tidigare. Man kan bara konstatera att vissa personer har tur andra inte. Jag är skitnöjd. Har tvinnat i lakanen hela natten. Vad tycker ni jag ska göra med den? Bilen är helt orginal sånär som på andra fälgar (fick med orginal också). | |
|
Knäpp en bild på den och visa skönheten. Jag är nyfiken.... Mvh Anders S. |
|
|
Klart den skall vara original! Kör mycket och njut 265/35/18 |
|
| Rå sänk den och vråltrimma den. Sätt på 19" hjul och DTM pipor. | |
|
När jag var nere såg jag en M6:a som var tunad av Gemballa. Säkert coolt...för 15 år sedan. |
|
BMW-Yoda |
Lyssna inte på Cartman. En M635csi är den absoluta våta drömmen. Grattis! BMW-Yoda |
| Råkar veta att den motorn blir mycket trevlig när den är utrustad med ballare avgassystem (2.5") och mappad av Turbocenter. Detta gäller iaf när motorn sitter i en E28! | |
Grusse |
Du ska ha den orginal helt klart, dom är finast så. oo=00=oo |
|
Cartman har en M635 utan Gemballa Testarossa kjolpaket. Man kan åka i dagljus utan att skämmas. |
|
BeeMWe playboy |
Gör inget åt den, om sisådär 20 år när priserna börjar stiga igen på den är det ingen som vill köpa en raggarstylad/trimmad sån där, iallafall inte till samma pris som övriga bilar med orginalutförande. Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
| Tack för alla förslag. Jag kör på majoriteten. Orginal med andra hjul och en omprogramering av elektronicboxen + filter och nytt avgassystem. Har idag gått igenom bilen. Bilen är en pärla allt elektriskt fungerar som höjdinställning av lyktor, torkare på dito, AC, Elhissar och eltakluckan. tom verktygslådan är komplett mad putsduk och allt. Bilen har några fel också 3 små stenskott på v. framdörr som böjat rosta, styrsnäckan läcker lite olja likaså bakre tätning på vxl-lådan men annars verkar bilen helt OK. Man har svårt att begripa att bilen rullat 24000 mil, i och för sig med helstämplad servicebok men hur i helv... kan man sköta en bil så väl. | |
|
Är bilen original så behåll den i det skicket! Original är bäst på en sån klassisk och ovanlig bil! Vill också ha... MVH Niklas |
|
| hape kolla in tillägget som BeeMWee har skrivit. Jag känner igen den storyn, När racekörde du med länsman? Avståndet till hape ökade dramatiskt var det inte så det stod i rapporten? Minnet börjar svikta. påminn mig gärna. | |
| Det kan inte ha varit jag 74a. Jag är inte så stress tålig, får man en blå 240 som ligger och trycker i baken fösöker man hålla undan. Det visade sig senare att det var en polis bil med en gangster i baksätet. Trodde att jag skulle få stryk av polisen när dom väl fick stopp på mig. Resulterade i indraget körkort i 6 månader och dryga böter. Att läsa i rapporten, vi (polisbilen) låg i 160 km/h avståndet fram till hape ökade dramatiskt. Tack för påminnelsen jxp, jag har gått hos psykolog för att bearbeta detta och nu river du upp detta igen. | |
|
Heterhan Alex Behrent och bor i Munchen som duköper den av? Jag ahr lite info omhonom, har köpt enbilav honom :) Maila om du vill: gustav@bmwm5.com Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.