|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk ? Tack för en bra träff på Mantorp BMW Sport Club! Qvarnis | |
bmw320cab |
Nice... You are the man..!!! Grymt FET är bilen :) |
|
tufft :o inte ofta man får se bmw drifta så mest japsarna som håller på med sådant :P men men skit nice film lycka till med allt Länk |
|
|
Qvarnis: Hård bil och hård filmsnutt! Mycket mönster på däcken kvar?? :) /Wille Länk |
|
|
WilleW: Beställde nya däck idag med prontoleverans. Det är ju Emmaboda på lördag! Qvarnis |
|
|
Skönt att du fick länken att fungera. ;) Tuff film. M5an går fint. |
|
|
Qvarnis// Satt på läktaren innan depån en stund... Var många som var säkra på att det var omedvetna sladdar som med stor säkerhet skulle sluta i räcket ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian Larsson: Det var ju det det var! Qvarnis |
|
|
Qvarnis: Trode det var dags att rasta höfläckten på emmaboda ? Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Froberg_racing: Vi jobbar på att rasta höfläkten men vxllådslänkage passar inte, inte heller elen, oljekylaren, plenumkammarna, motorn för att nämna några småsaker mm mm mm. Men vi siktar stenhårt på att iaf komma till E-boda och smygtesta. fast det ser lite halvmörkt ut. Men det har det gjort förr! BMWn är tänkt att jag ska köra en repa med (och försöka sätta en 12a vilket är målet för 2003) sedan ska min fästmö Rosie ratta resten. Funkar inte det fortsätter vi på Tullinge osv med jakten på 12an. Imorgon ska vi modifiera kopplingen så att den släpper snabbare vid växlingar och inte slirar genom att sätta på ett grövre rör till oljan från slavcylindern så oljan evakueras snabbare. Funkar iaf i teorin...;) Qvarnis |
|
|
Qvarnis: då får man väll önska lycka till då. Tyvärr missade man banträffen som va i helgen men du kanske ska ner igen den 25 eller ? Livet börjar vid 300km/h |
|
|
froberg_racing: Vilken banträff? Q |
|
|
Då är det ban träff med BMW club Schweden! All info www.bmwcs.com Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Vilken bana? Qvarnis |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
HEHE är det vinterföre eller :)) Ser maffigt ut. Har du kopplad spilloljeslangar i hjulhusen eller :))) ///MVH Hasso Länk |
|
Qvarnis: Mantorp park ! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
froberg_racing: Jag har kollat och jag ska till Gbg den helgen på födelsedagskalas. Passerar Mantorp på vägen hem men i höfläkten. Vet du vem man kan fråga om man kan få prova den på banan? Fast det kanske är tvärkört när det inte står BMW i nosen? Qvarnis |
|
|
Qvarnis: jag vet faktisgt inte vem man kan prata med, det är väll bara att svänga förbi och fråga ! vore jäkligt skoj att se höfläckten i sitt rätta element! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
froberg_racing: Jo visst kan man åka förbi men isf måste jag åka tidigt från Göteborg och det gör jag bara om jag vet att jag får åka hundra. Frågade samma sak i vintras och det var en del som inte alls var nöjda med att det skulle komma något annat än BMW. Och det kan man väl förstå. Fast just denna gång blir det lite långt att åka ända till Sthlm för att byta bil... Q |
|
|
Qvarnis: Jo det förstår jag ,hade vare kul att se den ialla fall. Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Qvarnis: Det gick ju bra att Porschar körde på BMW/Audi träffen i lördags, så det säkert bra den 25e också. Eller räknas Porsche som en Audi nu när de ingår i VW-konsernen???? (eller har ett samarbete eller vad de nu har) VW som VW eller? (Jag antar att höfläkten är den oranga Porschen, eller?). Håller som bäst på att ladda ner filmen, missade att se det live, men du körde med en jäklar attack vill jag lova. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.