|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jo..men e han ute för att lura folk så e de inte smart att lägga ut namn o andress o så i mailet... inte kontonummer heller då d inte e så svårt att fixa fram lite uppgifter genom den... men men..får väl se då.. ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Hmmmm....jag reser frekvent till asien....ska dit en vända snart.....har sett massor med varianter på fina bmw tändare till en bråkdel av det där priset.....man kanske skulle ta hem ett gäng....tycks ju gå att sälja.....haha...... | |
|
Jag är grymt sugen på en sån här klocka : Länk vågar man beställa? /Jimmy Länk |
|
betriebsanleitung1 |
Bara en neutral feedback så det borde inte vara någon fara |
| Klockan såg bra ut men bmw märket och texten var dåliga, såg riktigt illa ut faktiskt.. | |
|
Hubbe : Hur menar du nu? Tyckte märkena såg ordentliga ut? /Jimmy Länk |
|
BMW... |
Vad hände med BMW klockan som fanns att beställa här på hemsidan? Den tyckte jag såg fin ut iaf.. Det finns två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Märket är fel eftersom den svarta randen runt är för tunn samt att de brukar alltid skriva BMW i överkant på den ringen. Titta på BMW.se så ser du hur märket ser ut. Dessutom ser typsnittet fel ut. Men klockan var snygg, dock så syns det att det inte är BMW original. |
|
ant |
Jag beställde min igår kväll (söndag) och det var inga problem. Den skulle läggas på lådan imorgon (tisdag). ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Fick min idag. skitfräck faktiskt.. ;) fast att man inte röker så e den säkert bra att ha ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| vet ni nå mer coola bmw prylar???? Maila mig om ni har något bra att sälja | |
stefannorr |
Fick min med idag,klart nöjd! |
BMW... |
Skrev fel mailadress till han, innan jag märkte det så hade han lovat bort alla redan :/ Men men, det kanske dyker upp fler. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
| har en likadan gav 20 spänn för den i thailand | |
stefannorr |
burt> jo men de blir säkert 15000 me resan o den slapp vi*L* |
| Ja hade det inte varit för sars så hade man ju åkt till thailand för dn var ju billigare där..... | |
| finns det inga snusdosor med bmwlogga???? | |
| har beställt en tändare nu, ser när den dimper ned i postlådan, han hade en tändare åt mig, Jawohl, BMW ist das best auto! | |
jeppe_L |
nu har jag också köpt en!!!!:) |
BMW... |
Jag fick också min tillslut :). Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.