|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
cool! :) |
|
| Efter tipset här tas väl annonsen snart bort och ersätts av en annons med texten "tändare säljes till högstbjudande" =) | |
| Funderar faktiskt på att beställa en, även om man inte röker. Den är ju helcool | |
|
Så ja, nu har jag mailat han. Får se om det finns några kvar!? :)) |
|
|
Har mejlat jag me ;) Tur man röker *s* |
|
|
Har mailat oxå. Rätt kaxigt om nån frågar efter eld ;) ///M. Pedersen (OO=00=OO) |
|
|
Jag har också mailat. Hoppas han har många. Röker gör jag dock inte, men vad passar väl bättre på köksbordet jämte värmeljusen? :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| jag borde skicka ett mail och meddela honom om att jag styrde in annonsen på rätt sida. Det borde ju betinga en gratis tändare.... | |
|
Då borde du stängas av för annonsering på forumet också!! :)) |
|
| Jag har redan fått min,klart värd pengarna. | |
|
Jag har redan en cigarettändare monterad i bilen, och den behöver man inte "flasha" med för att folk ska se att det är en BMW =) _____________________________________ Länk |
|
ant |
Jag ahr även jag en tändare i bilen. Men de gånger man inte befinner sig i bilen och detk ommer någon för att fråge efter eld så kommer den att sitta bra till hands. Hoppas nu bara att han har någon kvar att sälja till mig. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Coolt! Och rätt färg verkar det vara på den också (stålgrå metallic) ;) | |
| Anders S: Det är sant, hoppas man har överseende med det då det inte var jag som sålde. | |
|
Jag har köpt en sådan. Klart läcker!!!! Kan rekommenderas... |
|
stefannorr |
Ja köpte sista igår*L*..bekräftat o betalt igår sorry grabbar(flin) |
|
stefannorr: fick mail från han precis att han hade kvar..konstigt.. ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Alla som köper en, får nog "sista"! ;oDDD Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
BMW... |
Hoppas man hinner få en nu bara... Det finns två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
stefannorr |
Har vi otur kanske vi bara får en tegelsten*L* tur de inte handlar om mycket pengar i alla fall..åt mig sa han när ja beställde på lördag kväll att det var sista som gick,så man får väl se om man får något alls eller en tegelsten .. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.