|
|
|
|---|---|
jpbygg |
Har ringt runt nu i en vecka och försökt hitta ett f.bolag till min nykära 528i 86a men det mesta gick ner till sorg när genomsnits priset för hel försäkring hamna på hella 20000kr per år fy fan det är ju väre en att bli rånad samt är premien högre än vad bilen är värderad till bilen ligger ju mellan 10000-25000kr. nån som har ett tips på ett biligt f.bolag förutom if så är jag mycket tacksam betalar i dag 550kr i mån för trafik. inte kul. |
|
skriv bilen på någon äldre.... mamma, pappa mormor morfar farmor farfar osv osv.... Då sänker du försäkringen avsevärt...Men 20.000 låter ju orimligt mkt..... jag betalar strax över 200 kr i månaden för halv... den står på mammsen. Bakhjulskrafs ROCKAR!! |
|
|
20000:- var grymt mycket tycker jag.. Det har jag på min M5:a ocih jag är just 23 år fyllda och haft körkort i 1,5 år.. /Jimmy Länk |
|
|
Kör samma tips som jag gav för någon timma sedan, prova Länk Verkar fungera bra enligt mitt tycke. Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
Min E30 skulle Folksam ha 19500kr för. Trots garage och larm och hela kittet! Det kan dom ju bara drömma om! Inte en spänn över 5000kr för hel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.