|
|
|
|---|---|
|
Tänkte i helgen montera dit mina nyinköpta bakljus på min E39. Enligt beskrivningen så skall man borra 2st hål under de gamla. Det jag egentligen undrar över varför det ena hålet måste vara så stort som runt 18mm. Det andra hålet verkar vara mer rimligt runt 8mm. Är det någon som har en bra förklaring varför hålet är så stort?? Man vill ju vara säker innan man börjar att borra i pärlan:) /Wengen | |
|
Hur gick det för dig ? Köpte ett par 01 baklysen till min E39 -99, men fick inte skiten att passa trots borrade hål. Nya lysena upplevde jag konstigt nog som bredare än orginal. Borrade iof. små hål vilket kan vara orsaken, ev. "sjunker" de in längre om man gör ett sånt feting hål du pratar om ? |
|
|
Faaaann. Jag får inte skiten att passa trots att jag har borrat och slipat exakt enligt den beskrivning(från Hella) som finns att hämta på bmwtips.com. Jag misstänker att det måste finnas 2st olika varianter på baklysena. Det uppgraderingspaket man kan köpa till E39:or från 96-00 av baklysena måste helt enkelt se annorlunda ut än de lysen som är orginalmonterade på 01:orna. De baklysen jag har fått tag på passar säkert en 01:a men inte min 98. Shit det var 1700:- åt hel**!te. /Wengen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.