|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa, Vet någon om det finns ett mercedesforum någonstans på webben? (Min flickvän hade mescan när vi blev tillsammans, kunde varit värre...Hon håller på att hjärntvättas..:-) Mvh Tomas | |
|
Har också letat... Hittade några (två?) forum som båda var hyfsat värdelösa =( /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
inga bra merca forums finns vad jag vet. Bmwpower är en klass för sig. :) Mvh/Soki Länk |
|
|
tror inte de skulle fungera lika bra me ett mercasida som bmwpower är,merca är inte ett lika stort antusiast(glömt bort hur de stavas) märke som bmw,inte på samma sätt iaf...dom har för liten målgrupp helt enkelt.Är va ja tror iaf... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
kolla på Länk och Länk så kanske du hittar något! Fast om man nu har en merca, så behöver man inte ha ett internetforum, då man istället vill åka/köra med bilen istället för att prata om varandras problem =) _____________________________________ Länk |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
eller www.500sec.com någorlunda ok "Snälla! Bromsa!" |
|
Det finns ett nytt Svenskt Mercedes forum. Besök det gärna. Länk |
|
|
Det MB forumet Länk vart ganska likt BMWpower i layouten. Hmm. Men, som alla vet, BMW har stjärnan under huven... mvh Johan Länk |
|
|
E väl ganska likt många forum idag! ;-) BMW Crazy: Länk Christian |
|
|
Har ett problem med en bilradio i en Merc. Det är en Alpine-radio egentligen. Problemet är att radion inte hittar CD-växlaren i bakluckan. Radion fungerar utmärkt. CD-spelaren i själva radion fungerar också utmärkt men den hittar inte växlaren därbak. Har testat att byta CD-växlare men problemet kvarstår. Generalagenten för Alpine i Karlstad vill inte ta i radion eftersom det är Merc. "original". Finns det någon som har en idé om det hela eller måste jag reparera i Tyskland? Merc. sätter bara i en ny radio för hutlösa pengar. |
|
|
Har du frågat nån på vårat forum? Kanske nån där med samma problem men som löst det! MB Crazy: Länk Christian |
|
|
Det finns tyvärr inte något mercedesforum som ens kommer i närheten av BMW power. Vad orsaken är vill jag ha osagt, men kanske är bättrin på g. |
|
|
Vad menar du med det? Vi kan ju inte få 10000 medlemmar på en gång! Sånt tar tid! |
|
|
Vad menar du med det? Vi kan ju inte få 10000 medlemmar på en gång! Sånt tar tid! MB Crazy: Länk Christian |
|
|
Bmwcrazy: Känner du till någon bra sida om Sklassen (w220)? Är nämligen ute efter en sådan. Helst på Sv el Eng, är väldigt dålig på tyska.=) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
BMW crazy: än är det långt kvar Som jag även skrev: kanske är bättring på g. Ingen blir gladare än jag! Soki: följ BMW crazy´s länk |
|
|
Har följt länken men hittar inget intressant. Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
| Soki: www.mbworld.org bästa merca forumet på nätet! :) | |
|
Tack ska ni ha! Om ni bara visste hur mycket jag kämpar på friteden för att få det att rulla! Men det e som vanligt "Svenskt" lätt att klaga! MB Crazy: Länk Christian |
|
|
BMW Crazy: Jag tycker ditt forum är det överlägset bästa merca forumet på svenska :) Men det som är trist är det är få medlemmar på det :( Jag tror det är helt enkelt för få merca enthusiaster som brukar hänga framför datorn (läs äldre personer, taxi-chaffuörer). |
|
| BMW Crazy: Keep up the good work :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.