|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som kört väg 9 mellan Smygehuk och Böste? På höger sida om man kör från Böste ligger en stor gård med en skylt som säger "02-gården". Trodde först att skylten markerade att här ligger det banne mig en speciell gård, t ex någon krukförening. Höll på att vingla i diket häromdagen när jag cyklade förbi för att lämna v75:an i Smyge...På gården har det alltid stått en 02-serie samt en 3-serie från 80-talet (full av mossa...). Sneglade bakom gårdshuset och vad hittar man där - staplar med gamla 02:or samt andra gamla bmw!!!!! Ville inte inkräkta på tomtmarken, men det verkade mest vara gamla vrak :-( Till min fråga - Är det andra som sett denna gården och undrat? Eller det kanske bor en entuiast i huset (t o m kanske en som surfar runt här)? Isåfall hoppas jag inte att vederbörande blir drabbad av karavanliknande besökare från detta forum. | |
|
"entusiast" skall det ju vara.... |
|
|
Killen drev/driver ett företag som heter/hette 02-centrum tror jag det var. Han har hela ladan full med 02-delar. Problemet är att han inte vill sälja något, det är bra-at ha-grejor. :-) /Anders C |
|
| Hmmm, får passa på o kolla det där nästa gång jag är "himma i Trellehulla" :) | |
|
Intressant företagsfilosofi... Det tråkiga är att mycket att prylarna står och förfaller. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Sicket helgerån..... Undrade ett tag om man hittat 02:ornas motsvarighet till Valhall ;-)) |
|
|
Killen som bor där var rätt så aktiv i bmw klubben för ett par år sedan. Av honom har mina föräldrar och bror fått mycket användbar hjälp och köpt delar av. En man med större kännedom om 02:or är nog svår att hitta. 02-CENTER heter/hette företaget. Det var ett tag sedan jag var där med på den tiden satt där en diskret skylt med texten 02-Center. BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.