|
|
|
|---|---|
|
hej, jag behöver er hjälp, tänkte fråga er om vad ni tycker om man ska sätta vinge på cab eller inte, vet inte om det blir snyggt eller om det passar, det är en e36a.... skulle vilja sätta dit en EVOlll vinge(de höga modellen med bromsljus). Tacksam för svar.... Länk | |
|
Personligen tycker jag inte att det är snyggt. Men om du tycker det, tycker jag att du ska ha det på din bil!! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
OOO det skulle vara skit snyg .....men nåt light inte för hög........Har du funderat på den nya M3 läpen? Skulle vara snyggt........... ...::Kristijan::... |
|
|
oki, men hur ser den nya m3 läppen ut..... är det den vanliga som reiger tillverkar eller har det kommit en nyare..... om du har en adress skulle vara tacksam..... Länk |
|
| M3 E46 läppen bli kanon på cabben ....ja har de på min skit snyggt..... | |
|
Vinge på cab, nejtack. Men det är ju min åsikt. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Skulle kanske ha setat ett komplett Riegerpaket på den om du skulle haft dit en sådan vinge, nu *tror jag iaf* att det kommer se lite knäppt ut med fläskvinge på vanligt M-paket... En mindre mer smäcker vinge skulle funka men vet dock inte vilken; ) |
|
| jag har oxå gått i samma tankar finns det ingen som har bild på någon ?? | |
|
tjena robban, kan du skicka en bild på din bil om läppen sitter på eller om du har någon bild bara på läppen, föresten hur mycket kostar det och var kan man köpa den..... tack på förhand Länk |
|
|
blir nog inte så snyggt med evo vinge enligt mig satsa på en lägre typ gt vingen kan bli snyggt ev den vingen jag har på min bil lilla m vingen ... har sett en bmw 320 i 4 dr i stan som har evo vinge inte nerlackad orangeblinkers korta ögonlocken samt blå spolar munstycken inte så snygg !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Tycker det är anskrämligt med vingar på en cab! Förstör hela linjespelet med en extra blaffa på bakluckan. Vingar härrör ju från banracingstuket och där är det ju lite ovanligt med cabbar ;). Lika ologiskt som lågprofildäck och sänkningssats på en terräng-imagebil, typ X5. Men som sagt, huvudsaken man tycker det är fint själv! |
|
Aldric |
Nej! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.