|
|
|
|---|---|
|
aa liksom... m535i-86 ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar | |
| Vad menar du??? | |
|
jaa de är jue inte samma som på 528 ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
hmmm , vad jag vet så hade M535i original , bilstein stötdämpare och lägre fjädrar original (M-paket). Billy B-10 Länk |
|
|
är de samma saker på min bil som 582?? altså dämpare... elle ja mena kan man ta saker från 528 till min? ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Om det är en helt original 528 , så är den ju högre och har andra dämpare! Men om den är utrustad med M-paketet så bör den ha 535 ' ans dämpare +fjädrar! Så , grejorna passar ! men du vill väl inte höja bilen !! Billy B-10 Länk |
|
|
neee ja vill inte höja bilen... men ja har dåligt me tillgång till pengar o ja kan få köpa på mekonomen typ ränte fritt... o dom jävlarna har jue inte till min bil...o ja måste ha nya fjädrar o dämpare... för ja märkte en jätterolig sak på min framdäck.... när man svänger o gör o fjädrarna går i botten o tar däcken i innerskärmarna på bilen o de har degjort att tag nu så korden på däcken har börjat synas ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
OK... Om du har tillgång till en 528 så passar alltså grejorna , men den blir nog lite högre! För alla M535'or var utrustade med sportfjädrar och bilstein sportdämpare , iallafall sportigare än 528 original..... Men va faaan Mekonomen måste ju kunna ta hem sånt ! Billy B-10 Länk |
|
|
okeej! måste ja byta fjäderbena fram då? ja tycke de också! ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Vet inte riktigt , men jag tror att det är insatsdämpare fram. Bak det det inte! Billy B-10 Länk |
|
|
okej!! aa bak vet ja hur de är.... men lite osäker på fram där ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Jag har för mej att där är insatsdämpare ! Typ 90 % säker! Billy B-10 Länk |
|
|
du ska haaa ett stoort taack för din hjälp ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Kul att kunna hjälpa ibland !! Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.