|
|
|
|---|---|
|
Jag har beställt M5 emblem fram och bak på min M5 e34 och till min överraskning på bagageluckan fick jag bara ett M alltså utan 5 och jag så till killen att jag hade en M5 så jag ville ha ett M5 bagaluckan emblem men han så till mig att M5 e34 kom från fabriken bara med M emblem i bagageluckan utan 5 men jag tror inte på honom.. eller har jag fel???? Mauricio | |
|
Jag har då ///M5 bak på min.. sen fabrik.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Visst kom bilarna med både ///M och 5 från fabrik (om man nu ville ha det). Däremot har jag väl för mig att ///M:et och 5:an inte sitter ihop utan måste beställas separat. Känns som om personen du pratatde med inte visste om detta och drog en vals eftersom han inte visste det ... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är så här att M5 emblem fram är ett artikelnummer. Men bak så får man beställa M och 5 separata artikelnummer. Sedan hur det såg ut från fabrik får ni väl tvista om. Tror säkert att det var M5 originalmonteras för inte ville väl BMW dölja detta från fabrik??? vore ju korkat i så fall. ///MVH Hasso Länk |
|
///M är väl bara med M-chassie? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Ja med killen som jag pratade med äger en autoriserade BMW värkstad sedan 80 talets.. Jag tror självklar att M5:or från fabriken kom med M5 emblem på bagage självklar.. men som ni kanske vet ibland är det svårt att diskutera om bmw med en som ager en Bmw autorisera verstad sedan 70 tales... M emblem som jag fick har beställnings nummer 51-14-1-946-169 så jag undrar om jag beställer 5:an ska de passa med varandra??? är det någon som vet vilket beställningsnummer 5:an har?? tack för hjälpen...!!! Undrar också om det finns nån BMW autorisera verstad i Börlänge som kanske har 5:an så jag sliper köpa grejer hos en okunnig BMW verstad här i trakten... Mauricio |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
51-14-1-946-170 (numret efter, 77kr). Alla kan ju inte ha koll på allt bara för att det står BMW på dörren :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Jag beställde till min M5,det var 2st märken. //M märket för sig och 5an för sig,se min bil i galleriet eller på länken nedan. He de // Bengan Länk |
|
|
Nice car Bengan just nice.... Idag i allafall hinner jag inte beställa nån 5:an så vad tycker ni?? ska jag klistra först M för att sedan nästan veckan klistra på 5:an? eller väntar jag.. Om jag klistrar på M måste jag lämnat nån plats för att klistra sedan 5 så hur många centimeter om man mäter från höger kanten av bagage måste jag klistra min M?? Snart ska ni få se min M5 på galeria... alla mina lister är lackade med samma farg som bilen + plast grejerna i motorrummet är också lackerade på samma fäg som på bilen swadowline lister. Grå skininredning dela baksäte skinn överallt i kupe.. väldigt fint. Mauricio |
|
|
Maurixt: Om du använder den utmärkta sökfunktionen så borde du hitta de måtten. Kommer ihåg en sådan diskussion sedan tidigare, är viktigt att det blir rätt annars ser det sunkigt ut. Om du vill ha min åsikt, vänta, sätt på alltihop på en gång. |
|
|
///M merke bakluke har ordrenr: 51 14 1 946 169 "5" tall bakluke har ordrenr: 51 14 1 946 170 ///M5 merke foran har ordrenr: 51 14 2 230 389 Hentet fra 1991 M5 E34 ETK CD |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.