|
|
|
|---|---|
|
Söker kromade hjulbultar. Fick veta hos BMW i Solna att BMW gör inte såna längre. Ska bero på att dem tappar glansen efter 2-3 år. Själv är jag redo att köpa nya var 2-3 år om så behövs men : var? Hittar bara kromade låsbultar men inte vanliga bultar _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Länk //Coasthunter |
|
|
schysst!!! tack _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bör ju finnas hos de flesta däcksverkstäder. Biltemas är inte värst i kromningen släpper nästan med en gång så fort du dragit åt bultarna ett par ggr. ///MVH Hasso Länk |
|
Biltemas bultar är sfäriska vid anliggningsytan mot fälgen. Kolla först att dina fälgar är avsedda för det. Original brukar nämligen vara koniska... Enligt en däcksfirma jag var på (som upptäckte att jag hade sådana på min förra bil) kommer sådana bultar "gnaga" på fälgarna och till slut vidga bulthålen, och det vill man ju inte! Kromade koniska bultar finns annars hos de flesta välsorterade däcksnissar. Ca en tjuga styck om jag inte minns fel... Mvh /Pewe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.