|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som ni ser i rubriken. Någon som har ett bra tips? Tacksam för råd. mvh Larsa | |
SHooT^ |
tjena ! har taket bara släppt lite från sin infästning bak så ere lätt fixat bara å pressa tillbaka taket typ tryck bakåt och uppåt lite så att innertaket fastnar i sitt rätta läge. |
|
Samma sak har skett på min coupé. Det skall inte sitta en list där? |
|
SHooT^ |
nä tror inte det även om det ser ut så...men jag e inte säker. |
|
SHoot Jag har försökt men det vill sig inte riktigt. Skall göra ett nytt försök till helgen. /Larsa |
|
SHooT^ |
ok om du kollar så ser du att taket ska in i ett spår det ska inte längst upp . |
|
hm jag har också det felet, även om man får in taket i spåret så fastnar det inte :| |
|
|
Jag har samma problem och den tidigare ägaren hade fixat det genom att sätta dig två popnitar... :/ Men jag har tagit bort dessa och ska sätta dit ett par sånadärna små plastpluggar istället (som man brukar använda till just sån't). Jag ska bara hitta ett par med rätt storlek och färg först. |
|
SHooT^ |
ett tips till om ni vill å kan med ....kolla nån skrot efter en vålvå740-940 4d på dom sitter en beige tak list som man kanske kan använda efter lite moddning med en värmepicka ☺ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.