|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jaaa! Jag vet! Seek and you shall find. Jag har prövat men inte hittat ngt som riktigt passar. Jag har beställt en instruktion till telefonen men den hinner inte komma innan helgen. Telefonen funkar om man använder luren. Däremot får jag inte igång handsfree:n. Om jag trycker telefon på Navi/TV konsolen så händer det inget? Borde jag inte få upp ngn form av meny på slärmen? Ngn som har ngt tips. "Snälla! Bromsa!" |
|
Har du inte en knapp med en lur på i anslutning till naviskärmen?. Bör också finnas en knapp på din ratt med en lur. Vid inkommande samtal svarar du respektive lägger på med dessa knappar. Utöver detta så ska du kunna välja från menyn i skärmen och komma in i Telefonens undermeny precis som du säger. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Det just det som är kruxet. Om jag väljer på skärmen så slocknar telefonen med resultat att den blir obrukbar. På skärmen händer det inget utan det ser ut som om den "tänker". Om jag går ur det läget så startar telefonen igen (från början) dvs jag måste slå i PIN kod igen. Finns det ngn typ reset för hela systemet? "Snälla! Bromsa!" |
|
Reset kan du göra genom att antingen dra ut säkringarna eller helt enkelt ställa hela bilen utan ström ett tag. Risken är dock ibland enligt min erfarenhet att funktioner som strular helt enkelt kan försvinna helt och hållet från menyn. Frågan är om du inte ska kasta in frågan i Bilstereo forumet för att se om någon nappar på tråden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.