|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vore kul om vi kunde köra i samlad trupp till knutstorp i helgen då KAK håller sin stora träff med förenadebil. Någonstans i malmö området eller kanske centersyd som är på vägen. Vad säger ni???? | |
|
Jag är med... Länk |
|
|
Kom igen nu, inga fler som ska till knutstorp? |
|
|
skrev i andra knutstorp tråden. jag skall dit. bara jag får hjälm och handskar imorgon så. center syd går bra för mig. skulle bara fråga... asso e detta evenemang bara för bmw? eller kak e för andra bilar också? en vän undrade |
|
|
När det är körning med kak så är det en salig blanding av bilmärke..Där kan finnas allt från ferraris till dkw :-) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Ja och körnignen med KAK är väl på eftermiddagen, på förmiddagen är det väl MGCC? Då kommer det att vara en salig blandning av roliga bilar. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Vad är MGCC? köpte hjälm och handskar idag. var skall ni? asso skall ni till förenade bil och träffas eller centersyd? |
|
|
Mer info om MGCC och deras aktivitet på söndagen hittar du här: Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Vad är KAK? Länk |
|
|
Hur blir det, ingen körning tillsammans då eftersom ingen tycks vara intresserad? |
|
|
jo jag skall dit ju. men några säger att de skall till centersyd. några till förenade bil. vilken förenade bil? den i centrum? när börjar det? 12 inskrivning va för oss bmw förare och börjar köra kl 13? när skull ede samlas vid förenade bil? |
|
|
Jag tror förenadebil åker upp tidigare så jag tycker vi kan bestämma centersyd om det är någon som kommer. |
|
|
ok. matrox skall vi iaf ses på centersyd? jag har varit på knutstorp en gång och e ej säker på att jag hittar dit så bra. när skall vi ses där? och exakt var. får bestämma en ingång där eller ngt, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.