|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en 518 is -87 och jag undrar om jag är hel fel ute när jag vill ha minst 10 000:- för den. På andra annonser ser man priser på 16-18 tusen, men det är väl lite mycket? Bilen är i delfinmet. nybesiktad och nyskattad. Toppen är bytt och ingen slitning på kammen. Helt ok däck på 14" bmw kryssekerfälgar. Nackdelar: Fläkten låter, förarstolen har ett hål på ryggen där man sliter till när man går in, stöttor fram börjar bli dåliga.Passagerardörren är lite bucklig pga stöldförsök. Helhetsintrycket är mycket bra och den drar 0,73. Är jag rätt på det? | |
|
Hur långt har bilen gått och vilken dokumentation finns? Jag sålde en likadan bil fast i exceptionellt bra skick, 25 000 mil och FULL dokumentation (fanns kvitton på arbeten för 150 000:-) 15 000:- fick jag, den såldes inom en vecka. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
-BeeMWe- |
Inte så ofta bilarna blir sålda för vad säljaren begär. Själv skulle jag aldrig betala 10 papp för den du beskrev. 6-7 om den gått under 20 000 mil så hade jag varit nöjd. |
|
Jag tror nog du kan lyckas klämma ut 10000 för den. Prova annonsera ut för 12-13000 kr så ska det nog gå vägen. Själv sålde jag min 518iS -88 för två år sedan för 14000 kr. Personligen skulle jag heller aldrig betala den summan för en 518i E28, men nog finns det folk som kan göra det. Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.