|
|
|
|---|---|
|
Köpte en 540 Nyligen som hade blivigt reparerad för att backen inte funka garanti lämmnades på åtgärdade delar på firman Hellsten i gbg. Nu har backen rasat för mig igen. Men det var inte samma sak som pajjade denna gång.. Så garatin gäller inte. HAr pratat med med snubben där och Skulle vilja ha lite råd ifrån er... Reparera felet som är få garanti på den delen.. 10500 Kr Renovera hela lådan få garanti på allt förutom oljkylare & Turbin/Konverter 16000 Kr Renovera hela lådan & turbin få garanti på allt förutom oljkylare 17500 Kt Hjälp! V8 Newton Power | |
| jag hade nog rep. hela lådan för 16´- kanske lika bra när väl jobbet skall göras? Bättre 5´ fattigare men betydligt säkrare än 5´rikare men att lådan pajjar igen och då står du där...garanti på turbin är nog mindre viktigt skulle jag tippa på då den håller ett bra tag och inga större fel inträffar om det uppstår problem (mot förmodan) | |
|
Garantin är 1år/2år? Vet ej hur skicket är på lådan i övrigt men 5500kr för något som kanske inte behövs för att få något års garanti känns dyrt |
|
|
Men det är ju just detta som hänt han som hade lådan inne innan snåla och nu åkte jag ju på smällen...... /Marvin V8 Newton Power |
|
|
Nu är det överstökat! 16 000 fattigare men glad för de :-) V8 Newton Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.