|
|
|
|---|---|
|
Helt klart värd att se : Länk m3_hartge_alpina_tv-inslag.mpg /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! | |
|
Funkar inget vidare? :/ Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
näe.. testa att gå in på : Länk Där finns den i listan.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
ant |
Klockren film enligt mig! Fick jag välja hade det nog blivit M3:an. Hartgen verkar vara övermotoriserad och Alpinan för lite för glidaraktig. M3:an framstår som den perfekta sportbilen för mig iaf. Men visst, hur jag än vänder och vrider på det så är det fortfaranade drömmar för min del. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Har inte fått ner filmen än, men herregud vad många bra filmer det låg där! Tummen upp! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund : Och många fler finns dte på min HD men jag har ej ork att ladda upp det på servern.. Kanske blir nån dag.. Hartgen är min drömbil.. :) Tänk å köra den på vintern hehe.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| Ant:Det känns som om man valde rätt bil:)) | |
|
Om man ändå hade nöjet att välja så..... :)) Hartge:n, vilket monster... Men det är ju inte direkt nåt fel på nån av bilarna! |
|
|
Anders. S.: Jag kanske uttryckte mig lite klumpigt:)) men jag valde dock mellan Alpinan och M3 hade inte en tanke på Hartge. |
|
|
Skulle nog göra som du Starre. Om jag skulle få för mig att byta upp mig alltså... :) |
|
|
Den filmen är trevlig, har sett den förr (tror den postades på BMWM5.com i vintras) Synd att de inte testade Alpina B3s istället... /Wille Länk |
|
| Gammal film men bra. H50 är att föredra i M3 kaross. | |
|
jag tycker faktiskt att h50 gör sig bäst just i original kaross, lite av en slepper... fast racing dynamics tornado är ännu värre 450hk min drömbil nr.2 nog. Mycket trevlig film annars... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Racing Dynmics är en H50 som är "kittad" med allehanda RD-junk. RD gjorde det utan Hartges tillåtelse. Hartge H50 skulle jag iofs helst ha i en Touring kaross, men om man har den i Coupe är som sagt M3 bättre tack vare väghållnign etc. men såklart om man prioriterar understatement så mycker kan man ju alltid bgga om en 318i :) |
|
|
Nå´n som på rak arm kan prisskillnaden mellan vagnarna? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| B3 finsn inte, B3 S är ltie billigare än M3 har jag för mig och Hartge H50 är srätt dyr, runt 900-1 miljon tror jag om itne lite dyrare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.